یک روز خوب در برنامه

تایید طلبی معتاد گروه خانگی من اصل روحانی اعتماد ثمره خدمت عاشقانه یک روز خوب دربرنامه

چند ماه پیش، پس از ۳۰سال فعالیت در یک موسسه مالی معتبر بازنشسته شدم ۱۶ سال فعالیت با بیماری و همراه با خسارت و ۱۴سال پس از آن با پاکی و بهبودی در محل کارم سپری شد. از بدو آشنایی با انجمن همیشه عضوی فعال در خدمات بوده ام و اکنون نیز در بخشی از جامعه ی بزرگ NA مشغول خدمت می باشم جلسات گروه خانگی من، هر روز صبح از ساعت 7:30شروع می­ شود و من در این گروه به عنوان منشی، خدمتگزارم .

آن روز جلسه را با چند سوال اعضای گروه شروع کردیم. یکی از اعضا در برگه مخصوص پرسش و پاسخ نوشته بود که امروز بعدازظهر، با راهنمای خودم قدم ۵ کار خواهم کرد و ترس دارم. می­ خواست دوستان به ایشان تجربه دهند. این سئوال احساس خوبی را در من به وجود آورد و از این که عضوی دیگر از جمعیت در حال رشد ما  می­ خواهد نقطه عطف بزرگی در زندگی خود و برنامه ی بهبودی اش ایجاد کند، خوشحال بودم. آن روز را به فال نیک گرفتم و با تمام حس روحانی ای که خودم از کارکرد قدم ۵ داشتم، ارزش درمانی کار کرد قدم پنجم، مفهوم کمک یک معتاد به معتاد دیگر و اصل روحانی اعتماد را بیان کردم. نمی­دانم آن دوست هم گروه من چه قدر از تجربه من انرژی و امید دریافت نمود، اما من آن روز با احساس خیلی خوب جلسه را ترک کردم. ساعت 12:00 قرار بود به همراه یکی از اعضای خدمتگزار جهت شرکت در جلسه یکی از شورا های محلی به شهرستان دیگری سفر کنیم.

اتفاق روحانی دیگری که آن روز برای من بسیار مسرت بخش و حامل انرژی بود. تاسیس یک گروه جدید در یکی از شهرهای استان بود که از سال ها پیش، ما آرزوی فعالیت انجمن در این شهر را داشتیم و بارها به مسئولین شهر اطلاع رسانی کرده بودیم. قبل از آن جلسه شورا ، یکی از دوستان به من زنگ زد و از من خواست تا در تولد ۵سالگی یکی از اعضاء گروه شان که امروز برگزار خواهد شد، شرکت کنم. من قول دادم که اگر به موقع برگردم، حتما در جلسه  آنها شرکت خواهم کرد. گویا خواست خدا این بود که آن روز من کلاً در برنامه حضور داشته باشم. بنابراین خیلی مشتاق بودم که در این جلسه شرکت کنم تا شاید شاهد سومین اتفاق زیبای برنامه و معجزه خداوند در این روز زیبا باشم و همه احساس خوبی را که آن روز از زندگی به روال برنامه دریافت کرده بودم، با دوستانم مشارکت کنم. زمان اعلام پاکی، پس از آن که یکی از اعضای گروه ۸ سال و چند ماه اعلام کرد، تا اعلام پاکی من ۶ سال خالی بود و من ۱۴سال و 6 ماه و ۲ روز اعلام پاکی کردم اعضای گروه با شور و اشتیاق زیادی من را تشویق کردند .

طنین صدای بلند گروه مدتی است که حس غرور و تایید طلبی من را بیدار نمی­کند، بلکه وظایف و مسئولیت هایم را به من گوشزد می کند و یادآور این است که من ۱۴ سال پیش در یکی از گروه های NA ایران توانستم از ثمره خدمت عاشقانه بهره مند شوم. نمی­دانم دوستانی که در اعلام پاکی از ۸ تا ۱۴ سال حضور نداشتند کجا بودند؟ متأسفانه این اتفاق در برخی گروه های ما می افتد، امّا علت حضورم را در خدمت عاشقانه و با نیت خیر می بینم .

با آرزوی روزهای خوب و زندگی به روال برنامه برای همه خدمتگزاران انجمن معتادان گمنام.

تایید طلبی معتاد,گروه خانگی من,اصل روحانی اعتماد,ثمره خدمت عاشقانه,یک روز خوب دربرنامه

شماره36-پاییز1392

فصل نامه پیام بهبودی

تایید طلبی معتاد گروه خانگی من اصل روحانی اعتماد ثمره خدمت عاشقانه یک روز خوب دربرنامه

وب‌ سایت رسمی انجمن معتادان گمنام : https://na-iran.org

نرم‌ افزار آدرس جلسات : Meeting.na-iran.org

تالار گفتگوی معتادان گمنام ایران : https://forum.na-iran.org

آموزش ثبت‌ نام در  تالار گفتگو : https://na-iran.org/?p=354704

دفترچه  تلفن خدماتی نواحی : Phone.na-iran.org

اپلیکیشن آدرس جلسات : https://na-iran.org/?p=354277

 

Visits: 65

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!