کمیته فصل نامه,پیام بهبودی,انجمن معتادان,گمنام na

فصلنامه پیام بهبودی

کمیته فصل نامه,پیام بهبودی,انجمن معتادان,گمنام na

کمیتۀ فصلنامه پیام بهبودی با هدف ایجاد فضایی جهت در میان گذاشتن تجارب بهبودی و خدماتی و همچنین انتقال آخرین اخبار از رویدادهای معتادان گمنام در سال ۱۳۸۳ شکل گرفت.

اولین شماره از مجله پیام بهبودی در زمستان ۱۳۸۳ منتشر گردید که مورد استقبال گروه‌های بهبودی قرار گرفت و امسال این نشریه وارد سال بیستم فعالیت خود می‌شود.

 در همه این سال‌ها مجله به صورت نسخه چاپی یا سخت‌ افزاری در اختیار اعضای گروه‌ها قرار گرفته است، لازم‌ به توضیح است در زمان شیوع بیماری کرونا و بسته بودن جلسات بهبودی دو شماره از این مجله به صورت فایل الکترونیکی در اختیار اعضای محترم گروه‌ها قرار گرفت و مابقی آن به صورت نسخه چاپی به صورت رنگی تهیه و در اختیار اعضای گروه‌ها قرار می‌گیرد و به فروش می‌رسد.

در طی این سال‌ها این مجله به تیراژهای متفاوتی به چاپ رسیده است. در اوایل دهه ۹۰ تقریباً بیش از ۸۰ هزار نسخه چاپ نیز رسیده است اما در حال حاضر این عدد بین ۵۰ تا ۶۰ هزار عدد شناور است.

تهیه و تدوین مجله پیام بهبودی توسط اعضای NA انجام می شود، یعنی از طریق نامه های دریافتی و مقالات و تجربه خدمتگزاران، نوشته و تدوین می شود. لازم به ذکر است کلیه خدمتگزاران در این کمیته عضو NA هستند.

 کمیتۀ فصلنامه پیام بهبودی به وسعت قلب‌های تمام اعضا می‌باشد و هر عضو می‌تواند عضو کمیته خود باشد. مجله پيام بهبودی، هميشه يك جای خالی جهت انتشار مشاركت و دل نوشته‌هاي شما دارد. ما تقاضا داریم با نوشتن و فرستادن داستان‌های بهبودی، تجربه‌های ارزشمند خود را در اختیار همدردان‌مان قرار دهید.

حال با توجه به اهمیت این نشریه در امر پیام رسانی و همچنین مناسب بودن قیمت آن، شما اعضای محترم می‌توانید با برقراری ارتباط، آگاهی دادن و اهداء مجله به دوستان و تازه واردین در این امر مهم ما را یاری رسانید.

  کمیته فصل نامه,انجمن معتادان,گمنام na

راه های دریافت نامه‌ها:

شما اعضای محترم می توانید نامه خود را به صندوق پستی تهران: شماره 7143-15875 ارسال یا از طریق نرم افزارهای واتساپ و تلگرام و همچنین نرم افزارهای داخلی کشور ایران روبیکا، سروش و ایتا به خط ماندگار کمیته فصلنامه پیام بهبودی به شماره 09193122729 ارسال نمایید و همچین تجربه های خود را نیز از طریق آدرس ایمیل pb@nairan.org  ایمیل نمایید.

از تمامی دوستانی که در تهیه مجله بهبودی ما را همراهی کرده‌اند صمیمانه سپاسگزاریم.

با تشکر

کمیتۀ فصلنامه پیام بهبودی شورای منطقه ایران

انجمن معتادان گمنام

Visits: 637

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!