تاریخچه انجمن معتادان گمنام در کشور ایران

تاریخچه انجمن معتادان گمنام در کشور  ایران

انجمن معتادان گمنام پیام رسانی خود را در ایران، از سال ۱۳۶۹ هجری شمسی توسط چند عضو که با کمک اصول انجمن بهبودی خود را دنبال می کردند، در مرکز بازپروری قرچک آغاز نمود. در سال ۱۳۷۳ با افزایش تعداد اعضای در حال بهبودی و حمایت های معنوی مسئولین، اولین گروه انجمن معتادان گمنام، بصورت رسمی در شهر تهران، شروع به فعالیت نمود. این انجمن، در سال ۱۳۸۵ از پلیس امنیت ناجا و در سال ۱۳۹۲ از وزارت محترم کشور با شماره ثبت ۲۱۰۶۵، مجوز فعالیت سازمان های مردم نهاد در سطح ملی را دریافت کرد. به دلیل رعایت اصل گمنامی، هیچ مدرکی از حضور اعضا در انجمن تهیه نمی شود و در نتیجه تهیه آمار دقیق اعضای در حال بهبودی میسر نیست، در حال حاضر، هر روزه جلسات متعددی در اکثر نقاط کشور برگزار می شود و تعداد قابل توجهی از معتادان توانسته اند، با کمک اصول این انجمن از چنگال بیماری اعتیاد رها شوند. رشداین جلسات و گروه ها، تنها شاخص موفقیت انجمن معتادان گمنام ایران است. روابط عمومی
در حال حاضر معتادان گمنام ایران ، به طور هفتگی حدود  21861 جلسه در شهرهای بزرگ، کوچک و حتی روستاها برگزار می کند.

تمدید 4 ساله,مجوز فعالیت,انجمن معتادان گمنام ایران

تمدید 4 ساله,مجوز فعالیت,انجمن معتادان گمنام ایران

به دلیل رعایت  اصل گمنامی، هیچ مدرکی از حضور اعضا در انجمن  تهیه نمی شود .

و در نتیجه تهیه آمار دقیق اعضای در حال بهبودی مسیر نیست ، در حال حاضر ، هر روزه جلسات متعددی در اکثر نقاط کشور برگزار می شود و تعداد قابل توجهی از معتادان توانسته اند ، با کمک اصول این انجمن از چنگال بیماری اعتیاد رها شوند .

رشد این  جلسات و گروه ها ، تنها شاخص موفقیت انجمن معتادان گمنام ایران است .

شورای منطقه انجمن معتادان گمنام ایران ، با شماره ثبت و مجوز فعالیت 21065 ، متشکل از 32 ناحیه خدماتی از 31 استان کشور ایران می باشد.

در حال حاضر معتادان گمنام  ایران ، به طور هفتگی حدود 5050 گروه در قالب   21861 جلسه بهبودی و حدود 305 گروه بانوان در شهرهای بزرگ ، کوچک و حتی روستا ها برگزار می کند .

آدرس دفتر مرکزی انجمن معتادان گمنام شورای منطقه ایران 

آدرس: تهران خیابان شهید مطهری بعد از تقاطع سهروردی روبروی خیابان یوسفیان پلاک ۵۳ساختمان اداری محیا طبقه چهارم واحد ۴ دفتر مرکزی انجمن معتادان گمنام ایران

تلفن : ۰۲۱۸۸۴۳۷۰۶۵

تلفکس : 021۸۸۴۰۰۳۳۲

تلفن: ۰۲۱۸۸۴۰۰۵۷۱

گویا: ۴۱۵۳۹

 

 

Visits: 593

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!