دفتر خدمات جهانی NA, شعبه ایران,تلفن وآدرس و تاريخچه

دفتر خدمات جهانی شعبه ايران

دفتر خدمات جهانی شعبه ایران, شعبه ایران,تلفن وآدرس و تاريخچه

منظور از خدمات جهانی، خدماتی است که کلا” با مسائل ونياز های NA سروکار دارد . ونيز آن خدماتی که NA به اعضاء وگروه هايش وبه جامعه ارائه می کند.

مقصود اصلی از خدمات جهانی ما ارتباطات، هماهنگی، ارائه اطلاعات، راهنمائی وهمکاری است ما اين خدمات را فراهم مي کنيم تا گروه ها و اعضای مان بتوانند با موفقيت بيشتر رسالت بهبودی بخشيدن به معتادان را انجام دهند ودر نتيجه برنامه های بهبودی ما بتواند برای معتادان در هر کجاي دنيا بيشتر قابل دسترس باشد. در حال حاضر 4 دفتر خدمات جهانی در سطح دنيا مشغول به فعاليت می باشد . که تنها  دفتر آسيايی در ايران است .

 

تاريخچه دفتر خدمات جهانی – شعبه ايران

دفتر خدمات جهانی NA, شعبه ایران,تلفن وآدرس و تاريخچه

اين دفتر به خاطر رشد بی سابقه NA  در ايران در سال 2005 ميلادی (1384 شمسی) تاسيس گرديد تا بتواند نيازهای انجمن در ايران را برطرف کند. دفتر خدمات جهانی شعبات ديگری نيز در بلژيک و کانادا دارد اما دفتر ايران با مجوز کنفرانس و هيئت امناء تنها شعبه‌ای است که در کنار دفتر اصلی اجازه چاپ نشريات و توليد چيپ و سکه و ديگر اقلام با آرم NA را دارد. زيرا به علت تقاضای زياد و مشکلات موجود در حمل و نقل و ورود نشريات و ديگر محصولات امکان نداشت تا مانند شعبه بلژيک يا کانادا نيازهای خود را از طريق دفتر اصلی تهيه کند.

دفتر خدمات جهانی NA, شعبه ایران,تلفن وآدرس و تاريخچه

دفتر خدمات جهانی – شعبه ايران در حال حاضر به کمک شوراي منطقه ايران در حال سرويس دهی به کل انجمن در ايران است. و سعی دارد تا با اهدای نشريات به گروه های تازه تاسيس و حمايت معنوی و مالي از NA در ايران به رشد هر چه بيشتر انجمن کمک کند. در عين حال هر زمان که کارگاه يا گردهمايی از طرف خدمات جهانی در يکی از کشورهای همسايه برگزار شود ، سعي کرده و خواهد کرد تا تسهيلاتی را از قبيل پرداخت هزينه تعدادی از خدمت‌گزاران جهت شرکت در اين کارگاه‌ها را فراهم نمايد. در ضمن اين دفتر به تمام گروه های فارسي زبان در سراسر جهان از قبيل افغانستان ، بحرين ، قبرس ، يونان ، سوئد ، انگلستان ، آلمان ، هلند ، بلژيک و غيره سرويس می دهد و در صورت لزوم نشريات رايگان در اختيار آنها می گذارد.

دفتر خدمات جهانی NA, شعبه ایران,تلفن وآدرس و تاريخچه

اين شعبه هر ماه گزارش مالی خود را در اختيار دفتر اصلی می گذارد که پس از بررسی هر فصل جهت بررسی مجدد در اختيار هيئت امناء گذاشته می شود و در اصل هيئت امناء سالی 4 بار حساب‌های شعبه ايران و ديگر شعبات خدمات جهانی و دفتر اصلی را بررسي می کند. در ضمن سالی يک‌بار هم يک شرکت حسابرسی حرفه‌ای ، دفاتر و حساب‌های دفتر اصلی و شعبات آن را که شامل ايران هم می شود ، حسابرسی کرده و گواهی نامه‌ای دال بر صحت دفاتر صادر می کند.

دفتر خدمات جهانی NA, شعبه ایران,تلفن وآدرس و تاريخچه

تا کنون رسم بر اين بوده که دفتر اصلی گزارش مالی خود و شعبات خود را سالی يک‌بار در اختيار کنفرانس خدمات جهانی قرار مي‌داده و هم چنين آن را در سايت خدمات جهانی می گذاشته است. اما از آنجا که خيلی از اعضاء انجمن در ايران با خواندن زبان انگليسی مشکل دارند يا به اينترنت دسترسی ندارند و همين‌طور آغاز و پايان سال در ايران با اکثر کشورهای جهان متفاوت است ، لذا دفتر اصلی و هيئت امناء استثنان موافقت نمود تا از اين پس شعبه ايران به غير از گزارشی که به زبان انگليسی در اختيار کنفرانس قرار می گيرد يا در سايت گذاشته می شود، گزارشی به زبان فارسی در ابتدای هر سال شمسی برای سال قبل در اختيار انجمن ايران قرار دهد.

ارتباط با دفتر خدمات جهانی شعبه ايران

تلفن : ۴۴۷۵۷۹۹۱- ۰۲۱   –  ۴۴۷۵۷۹۹2- ۰۲۱

سایت دفتر خدمات جهانی شعبه ایران: www.Wsoiran.org

پست الکترونيک: wso@na-iran.org

 

Visits: 1025

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!