پاک و روشن چو برف زمستان,فراز و نشیبهای زیادی,مسیر این چنین هموار,قدرشناسی و سپاس گزاری,مخاطبان اصلی خود

پاک و روشن چو برف زمستان

پاک و روشن چو برف زمستان,فراز و نشیبهای زیادی,مسیر این چنین هموار,قدرشناسی و سپاس گزاری,مخاطبان اصلی خود

به نام خدا و با سلام

با لطف خداوند مهربان مجله پیام بهبودی وارد پنجمین سال فعالیت خود شده در طول این زمان نه چندان کوتاه، تجربه های فراوانی نصیب دست اندرکاران آن شده است. فراز و نشیبهای زیادی پشت سر گذاشته و زحمات فراوانی توسط دوستان قبلی کشیده شده تا مسیر این چنین هموار گشته است. لازم است تا بار دیگر قدرشناسی و سپاس گزاری خود را از همه کسانی که به هر شکل در این راه به پیام بهبودی یاری رسانده اند ابراز کنم.

آنچه که از قرائن و شواهد و نامه ها و تلفنهای خوانندگان بر می آید، این است که این مجله جای خود را در بین مخاطبان اصلی خود یعنی اعضای انجمن معتادان گمنام، باز کرده و نقش خود را در جهت انتقال پیام بهبودی در حد بضاعت ایفا می کند. به راستی چه کسی بهتر و شایسته تر از شما اعضای عزیز NA و خوانندگان محترم، میتواند کم و کاستیهای کار را به ما نشان دهد؟

از شما درخواست میکنیم که به حمایتهای معنوی خود از ما ادامه داده و با راه کارها و ایده هایتان چراغ راهمان باشید.پاک و روشن چو برف زمستان,فراز و نشیبهای زیادی,مسیر این چنین هموار,قدرشناسی و سپاس گزاری,مخاطبان اصلی خود

گویا تعداد زیادی از دوستان به تازگی متوجه وجود مجموعه دوازده جلدی پیام بهبودی که شامل دوازده شماره اول این مجله در یک مجلد است، شده اند و مرتب از ما آن را درخواست می کنند و توضیح می دهند که این مجموعه می تواند در مناسبتهای گوناگون به عنوان بهترین کادو به دوستان اهدا گردد. به اطلاع این دسته از متقاضیان می رسانیم که توزیع این کتاب به عهده ما نیست و فقط از طریق دفتر مرکزی NA ایران، قابل خریداری است.

از آنجا که ما با پرسشهای فراوانی در مورد همایش جهانی NA که در سال آینده و در بارسلونای اسپانیا برگزار میگردد روبرو بودیم، در پشت جلد همین شماره مطالبی از آخرین شماره مجله NA Way در این رابطه ترجمه و چاپ شده است و امیدواریم که پاسخگوی بعضی از سوالات شما باشد.پاک و روشن چو برف زمستان,فراز و نشیبهای زیادی,مسیر این چنین هموار,قدرشناسی و سپاس گزاری,مخاطبان اصلی خود

همچنین جلسه امسال شورای فرامنطقه ای آسیا – اقیانوسیه “APF” در شهر مانیل پایتخت کشور فیلیپین و در بهمن ماه سال جاری برگزار خواهد شد که وکلای NA ایران نیز از سوی انجمن معتادان گمنام ایران، در آن شرکت خواهند کرد که گزارش مفصل آن بعد از مراجعت وکلا، در این مجله به چاپ خواهد رسید.پاک و روشن چو برف زمستان,فراز و نشیبهای زیادی,مسیر این چنین هموار,قدرشناسی و سپاس گزاری,مخاطبان اصلی خود

امروز با قلبی شاد و سپاسگزار و قدمهایی استوار و دستانی آماده خدمت، روحی آرام، روانی سالم و جسمی پاک، شکرگزار موهبتهای بی شماری هستیم که با لطف و توجه ویژه خداوند مهربان در اختیارمان قرار گرفته است. باشد که شایستگیهای خود را برای داشتن چنین هدایای ارزشمندی در همه عرصه های بهبودی، زندگی و خدمت به نمایش بگذاریم و آن گونه باشیم که او اراده نموده است.

در انتها برای همه عزیزان همداستانم در همه جای گیتی، زمستانی زیبا، پر بار و پر برکت آرزو میکنم و خواستار بهترینهای روزگار برای همه تان هستم. سالم و شاد و موفق باشید.

خدمتگزار شما محمد علی . ب

پیام بهبودی . زمستان 1387

Visits: 215

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!