همایش معتادان گمنام,ساحل شرق اسکاتلند,جلسات شناخته شده NA

همایش معتادان گمنام,ساحل شرق اسکاتلند,جلسات شناخته شده NA


همایش معتادان گمنام ساحل شرق اسکاتلند

همایش معتادان گمنام,ساحل شرق اسکاتلند,جلسات شناخته شده NA

اسم همایش:بازگشت به اصول

مکان:هیلتون دوبلتری بلوارساحلی آبردین. آبردین 24.5EF

زمان:جمعه ۲۲می ساعت ۱۵الی ۲۴بامداد.شنبه:۲۳می ساعت ۱۰صبح الی ۲۴/۳۰نیمه شب.یکشنبه:۲۴می ساعت ۱۰صبح الی ۱۶بعدظهر.

برابر باجمعه ۲خردادالی ۴خردادماه ۱۳۹۹.

http://WWW.EASTCOASTSCOTLANDNA.COM

EMil;convention@east.scotland.uk.na.org

 

آرشیو :

همایش معتادان گمنام,ساحل شرق اسکاتلند,جلسات شناخته شده NA

چهارمین همایش جهانی

چهارمین همایش جهانی با موضوع «فقط برای امروز» در آناهایم برگزار شد.

همایش موفقیت آمیز بود، اما شاید مهم ترین واقعه در جلسه اداری همایش اتفاق افتاد. همایش معتادان گمنام,ساحل شرق اسکاتلند,جلسات شناخته شده NA

در آن جلسه، پیشنهاد به ثبت رساندن دفتر خدماتی جهانی NA مطرح شد و حاضران با اکثریت قاطع آن را تصویب کردند. پس از تصویب این طرح، جک بی به مقام اولین رئیس هیأت مدیره دفتر برگزیده شد.

در ۱۹۷۵، دفتر به ناچار به خیابان نورث های لند منتقل شد، و با این که جک در کارها مدام بیشتر به باب کمک می کرد و در واقع کاملا جانشین او شده بود، تا آخر سال عملا کارها را به جیمی و دوستش بتی جی واگذار کرد.

حال جیمی از آخرین حمله بیماری سل به این طرف خیلی بهتر شده بود و به تدریج دوباره داشت نقش فعال تری در دفتر به عهده می گرفت، و دست آخر دفتر را به خانه اش منتقل کرد که چند سالی هم همان جا ماند. دفتر وظیفه دوگانه ای بر عهده داشت : از یک سو باید نیازهای انجمن کالیفرنیای جنوبی را تأمین می کرد، و از سوی دیگر به درخواست های انجمن های نوپای خارج کالیفرنیا می رسید. در ضمن، همچنان نارضایتی هایی درباره نحوه مدیریت مالی و اداری دفتر وجود داشت.

فهرست راهنمای جهانی جلسات NA که در برگیرنده تمام جلسات شناخته شده NA  بود و تنظیم آن از اواسط دهه ۱۹۷۰ آغاز شد. این فهرست تا اوایل دهه ۱۹۸۰ منتشر می شد اما پس از آن، بر اثر رشد انفجاری انجمن ما، تنظیم و به روز کردن آن دیگر عملی نبود.

 

 

Visits: 24

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!