فقط برای امروز,شومیز,راه تازه ای برای زندگی

فقط برای امروز,شومیز,راه تازه ای برای زندگی


کتاب فقط برای امروز شومیز

فقط برای امروز,شومیز,راه تازه ای برای زندگی,کتاب فقط برای امروز شومیز

یش گفتار

کتاب فقط برای امروز که اکنون در اختیار شماست، حاصل تقریبا ده سال فعالیت انجمن NA است. تمایل جدی به تهیه کتاب مراقبه روزانه برای اعضای NA مدت کوتاهی پس از تأیید اولیه کتاب پایه در سال ۱۹۸۲ آغاز شد. بین سالهای ۱۹۸۶ و ۱۹۸۹ حدود هزاران صفحه از مطالب مبدأ توسط صدها عضو و دهها کمیته فرعی نشریات محلی تهیه شد. در سال ۱۹۸۹ و ۱۹۹۰، کمیته نشریات کنفرانس خدمات جهانی آزمایش روشهای پردازش مطالب مبدأ به مدخل های کتاب روزانه را آغاز نمود و سرانجام در آوریل ۱۹۹۱ یکی از این روشها را برگزید. در ماه بعد پروژه کتاب روزانه به اوج فعالیت خود رسید. در نوامبر ۱۹۹۱، این کتاب تکمیل شد.

مطالب زیر اعلامیه مربوط به هدف کمیته ما در ژوئیه ۱۹۹۰ جهت هدایت فعالیت های لازم برای تهیه کتاب فقط برای امروز است:

فقط برای امروز,شومیز,راه تازه ای برای زندگی,کتاب فقط برای امروز شومیز

هدف از تهیه کتاب فقط برای امروز، ارائه موضوعات متنوعی درباره مراقبه به معتادان در حال بهبودی است. این موضوعات از عوامل اساسی بهبودی گرفته تا سلسله مفاهیم گسترده و ملموس موجود را در بر می گیرند. این کتاب صرف نظر از مدت زمان پاکی، مخصوص کلیه افرادی است که در یکی از مراحل بهبودی به سر می برند. امیدواریم این کتاب لذت حاصل از بهبودی را بیان کند، برانگیزد یا حتی الهام بخشد. امیدواریم گنجاندن آگاهانه مجموعه گسترده ای از نقطه نظرات، مفاهیم و موضوعات بتواند پاسخگوی اعضای مختلف انجمن ما باشد و در هر زمان نیازهای آنها را برآورده سازد.»

از این کتاب به روشهای مختلفی می توان استفاده کرد. به اعضاء توصیه می شود از آن به عنوان بخشی از برنامه روزانه بهبودی استفاده کنند. می توانید بر اساس تقویم از اول به آخر یا به هر شکلی که مناسب حال شماست، آن را به دقت انجام دهید. در پایان کتاب نیز یک فهرست موضوعی آورده ایم که در صورت تمایل می توانید مراقبه های خود را بر موضوعات خام کنید.

شاید گروههای معتادان گمنام مایل باشند فقط برای امروز را به عنوان بخشی منظم در برنامه جلسات خود بگنجانند. علاوه بر متون کتابچه بسنے توسط اکثر گروهها خوانده می شود، برخی از گروهها عضوی خواهند داشت که در آغاز جلسات، مراقبه مربوط به آن روز را می خواند. برخی دیگر از گروهها نیز شاید تمایل داشته باشند جلسات فقط برای امروز را برگزار کننده از مراقبه روزانه یا مدخلی درباره موضوعی خاص برای برانگیختن بحث و گفتگو استفاده نمایند.

معتادان گمنام برنامه ای روحانی است که معتادان عاجز را با نیرویی برتر از خودشان مرتبط می سازد. از این رو، در این کتاب به “دعا”، “مراقيه ” “خداوند”، “خداوندی که درک می کنیم” و “نیرویی برتر” بسیار اشاره شده است. اما لطفا به خاطر داشته باشید که رویکرد هر فرد عضو نسبت به روحانیت کاملا به خود آن فرد بستگی دارد.

لطفا توجه داشته باشید که اشاره به کتاب پایه که به دنبال اكثر نقل قول های آغازین آمده است، به چاپ پنجم کتاب معتادان گمنام اشاره می کند.

 

از اینکه این فرصت به ما داده شد تا در این پروژه نقشی داشته باشیم، سپاسگزاریم. امیدواریم فقط برای امروز برای شما، گروه شما و مجموعه انجمن NA در سالهای آتی مثمر ثمر باشد. از اینکه اجازه دادید در خدمتتان باشیم، متشکریم.

کمیته نشریات کنفرانس خدمات جهانی

۲۱ نوامبر ۱۹۹۱

 

کتاب فقط برای امروز شومیز

فقط برای امروز فقط برای امروز افکارم را بر روی بهبودیم متمرکز خواهم کرد، زندگی می کنم وبدون مصرف هیچ گونه ماده مخدری روز خوبی خواهم داشت.
فقط برای امروز به کسی در NA اعتماد خواهم کرد، کسی که مرا باور کند و می خواهد در بهبودیم به من کمک کند.
فقط برای امروز برنامه ای خواهم داشت و سعی خواهم کرد آنرا به بهترین شکل ممکن انجام دهم.
فقط برای امروز به کمک NA سعی خواهم کرد از زاویه بهتری به زندگیم نگاه کنم.
فقط برای امروز ترسی نخواهم داشت و به روابط تازه ام و آنها که چیزی مصرف نمی کنند و راه تازه ای برای زندگی پیدا کرده اند، فکر خواهم کرد. مادامیکه این راه را دنبال کنم، از هیچ چیز واهمه نخواهم داشت.

Visits: 3150

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!