روز جهانی اتحاد 2020

روز جهانی اتحاد 2020


روز جهانی اتحاد 2020

روز جهانی اتحاد 2020

15 شهریورماه 1399 ، ساعت 21:30 به وقت ایران

جهت نمایش صمیمانه اتحاد جهانی NA به دیگر اعضا NA بپیوندید تا همگی برای چند لحظه با هم بر روی انجمن جهانی خود و هدف اصلی مان: که رساندن پیام NA به معتاددر حال عذاب است تمرکز کنیم.

در تاریخ 15 شهریور و 16 شهریور برای اعضائی که آن طرف نصف النهار زندگی می کنند( ما همگی گرد هم جمع می شویم تا با هم دعای آرامش را بخوانیم ).

به هر شکل و طریقی که می توانید در این روز اتحاد شرکت کنید: چه از طریق شرکت در یک جلسه حضوری یا یک جلسه مجازی، یا حتی توسط چندلحظه خلوت کردن با خود به تنهایی بزرگداشت انجمن جهانی مان را جشن بگیرید.

 

روز جهانی اتحاد

روز جهانی اتحاد

اتحاد کلید بقای ما وآغاز وقوع معجزات برای ما است. تمرین اتحاد می تواند به سادگی یک لبخند آشنا، اما در عین حال یکی از سخت ترین کارها برای ما باشد. برای خیلی از ما که در ابتدای پیوستن به انجمن، انسان های منزوی،ترسو و پر از رنجش بودیم، داشتن «منافع مشترک » غیر قابل تصور بود. بهبودی شخصی ما به اصولی بستگی دارند که ما قبلا هرگز تجربه نکرده بودیم. تمرین اتحاد عملی از سر ایمان است.

 

سنت اول ، تعهد ما نسبت به اتحاد در معتادان گمنام ضروری است ، گمنامی اساس روحانی ما است و اتحاد نیز چهارچوب اجرایی است که ما را به یکدیگر پیوند می دهد تک تک ما با یکدیگر نیاز داریم اتحاد یک نیروی فعال و اصلی است که ما باید به کار گیریم با رعایت اتحاد ما مکانی امن جهت تسلیم شدن و توانی فراتر از تصور برای اجرای اراده نیروی برترمان پیدا می کنیم.

اتحاد کلید بقای ما و آغاز وقوع معجزات برای ما است . تمرین اتحاد می تواند به سادگی یک لبخند آشنا اما در عین حال یکی از سخت ترین کارها برای ما باشد .برای خیلی از ما که در ابتدای پیوستن به انجمن انسانهای منزوی  ، ترسو و پر از رنجش ، بودیم داشتن منافع مشترک غیر قابل تصور بود بهبودی شخصی ما به اصولی بستگی دارند که ما قبلا هرگز تجربه نکرده بودیم تمرین اتحاد عملی از سر ایمان است .

 

کتاب اصول راهنما، روح سنت ها سنت یک

 

روز جهانی اتحاد را به کلیه اعضای NA ایران و جهان تبریک عرض می کنیم

                                 (شورای منطقه ایران)

Visits: 44

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!