مجله پیام بهبودی الکترونیک فصل تابستان

مجله پیام بهبودی الکترونیک فصل تابستان


مجله پیام بهبودی الکترونیک فصل تابستان

مجله پیام بهبودی الکترونیک فصل تابستان 

پیام بهبودی از دریافت نامه ها، مقاله ها، داستان بهبودی و تجربه های شما در برنامه استقبال می کند.

از شما دعوت می شود با مجله خودتان همکاری کنید. نامه های خود را
لطفا تایپ کرده یا در یک طرف صفحه و به صورت خوانا و روشن با ذکر نام، حرف اول فامیل و شماره تماس،

به آدرس پستی یا ایمیل مجله بفرستید. واضح است چاپ نامه ها مجله پیام بهبودی الکترونیک فصل تابستان
و مقالات، به مفهوم تایید مطالب آنها نمی باشد و فقط مبین نظرات فرستنده است.

 

آدرس ما: تهران صندوق پستی 7143 – 15875 پست الکترونیکی: pb@na-iran.org
آدرس اینترنتی: www.na-iran.org
تلگرام- واتساپ: 09193122729

 

برای دانلود کلیک کنید 

مجله الکترونیک فصل تابستان

 

 

 

 

دست در دست هم•••
و یک خواست مشترک که شاید دغدغه خیلی از ما باشد در این شرایط چگونه باید نیازهای مان را برآورده کنیم؟
سنت اول، مربوط به اتحاد و منافع مشترک است. یکی از مهم ترین نکات زندگی جدید ما این است که ما جزیی از یک گروه معتادان در حال بهبودی هستیم.
بقای ما، مستقیما به بقای گروه و انجمن بستگی دارد. برای حفظ اتحاد انجمن معتادان گمنام، ثبات گروه، اهمیت حیاتی دارد. در غیر این صورت، کل انجمن از هم پاشیده شده و فرد نابود میشود. قبل از پیوستن به معتادان گمنام، امکان بهبودی برای ما وجود نداشت.

این برنامه میتواند کاری را برای ما انجام دهد که خود قادر به انجامش نیستیم . ما جزیی از گروه شدیم و فهمیدیم که میتوانیم بهبود پیدا کنیم . ما دریافتیم که کسانی که عضویت فعالانه خود را در این انجمن ادامه نداده اند، با راه پر مخاطره ای روبرو بوده اند.
با آن که تجربیات شخصی دوران مصرف ما، با یکدیگر تفاوت دارد، اما به عنوان گروه، وجوه مشترک زیادی در اعتیاد خود پیدا می کنیم. یکی از آن ها، اصرار ما در اثبات عدم نیاز به دیگران بوده است. ما خود را متقاعد کرده بودیم که به تنهایی موفق می شویم و زندگیمان را بر همین مبنی ادامه می دادیم. نتیجه این کار، تأسف بار بود و عاقبت هر یک از ما به اجبار اقرار کردیم که عدم نیاز به دیگران دروغی بیش نبوده است.
این اقرار، نقطه شروع بهبودی ما بود و پایه اصلی اتحاد ما را در این انجمن تشکیل می دهد . همان طور که ما در اعتیادمان وجه مشترک داشته ایم، اکنون متوجه می شویم که در بهبود يمان نیز نقاط مشترک زیادی داریم. تمایل به پاکی در ما یک خواهش مشترک است.
ما آموخته ایم که به یک نیروی برتر تکیه کنیم. هدف ما، رساندن پیام به معتادی است که هنوز در عذاب است. سنتهای ما رهنمودهایی هستند که ما را از شر خودمان در امان نگه می دارند. آن ها ضامن اتحاد ما هستند. مجله پیام بهبودی الکترونیک فصل تابستان
واما دغدغه ها:
در اینجا می خواهم با ربط دادن سنت یک به سنت هفتم یک در خواست مشترک  داشته باشم. بیائیم هر کدام از ما در مسیر سبد سنت هفتم راهی برای سهم منصفانه خود پیدا کنیم . این را نیک می دانیم که بسیاری از هزینه های انجمن و گروهها سر جای  خود می باشند. بسیاری از کمیته ها و خدمتگذاران هنوز با عشقی وصف ناشدنی در حال فعالیت هستند که به نوبه خودم سپاسگزارشان هستم. ما تجربه جدیدی در مسیر بهبودی به دست آوردیم.
و دوم این که این روز ها شاید درد نداشتن جلسات حضوری و ندیدن اعضاء خود درد کمی نباشد. و دلمان لک زده باشد برای یک مشارکت، یک نگاه و یک لبخند. در بیشتر نقاط ایران جلسه برگزار نمی شود. و جلسات بصورت مجازی انجام می شود. و اما مساله مهم اینکه خیلی ها امکان استفاده از جلسات مجازی را ندارند. لطفا آنها را در یابیم. امروز روز اتحاد است و روز کمک به یکدیگر حتی اگر شده با یک پیام و یا یک تماس تلفنی بیائیم لبخند را بهم هدیه بدهیم . مجله پیام بهبودی الکترونیک فصل تابستان
در پایان و یک نگاه زیبا:
امید به زندگی یکی از اصول لازم برای موفقیت در زندگی است. امیدواری به انسان این باور را می دهد که «من تحت هر شرایطی به بهبودیم ادامه می دهم». امید داشتن به زندگی یک احساس خوب و انگیزه بخش است که باعث تحرک و میل رسیدن به هدف می شود.
تمرین عشق و مهربانی یک هدیه است از طرف خداوند.

امیدوارتر از همیشه پیش به سوی بهبودی

 

 

Visits: 10

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!