در حال رشد

در حال رشد,پیشرفت بهبودی ما,بکارگیری اصول روحانی,بدون مواد مخدر,کارکرد قدم

پیشرفت بهبودی ما

فرآیند بهبودی، موجب افزایش آگاهی های خود و دنیای اطراف مان می شود. به همان نسبت که بهبودی ما پیشرفت می کند، آگاهی ما نیز در مورد خود و دنیای اطراف مان افزایش می یابد. خواسته ها، نیاز ها، سرمایه ها و مسئولیت های مان برای ما آشکار شده و به این درک می رسیم که قدرتی برای تغییر دنیای خارج نداشته و فقط می توانیم خود را تغییر دهیم. برنامه معتادان گمنام، این امکان را برای ما به وجود آورده است که بتوانیم با بکارگیری اصول روحانی از شدت درد زندگی بکاهیم.

ساختن شخصیت در هم شکسته

ما بسیار خوشبختیم که این برنامه را داریم. در گذشته تعداد بسیار کمی از مردم اعتیاد را به عنوان یک بیماری می شناختند و بهبودی، رؤیایی بیش نبود. زندگی بدون مواد مخدر مسئولانه و پر بارِ هزاران عضو ما، مؤثر بودن برنامه را به خوبی به تصویر می کشد. امروزه برای ما بهبودی یک واقعیت است. ما با کارکرد قدم های دوازده گانه، شخصیت های در هم شکسته خود را دوباره از نو می‌سازیم. معتادان گمنام فضای سالمی برای رشد است. ما به عنوان یک انجمن یکدیگر را دوست داریم و قدر همدیگر را می‌دانیم و با هم از راه تازه زندگی مان مراقبت می‌کنیم.

در حال رشد

همانطور که در حال رشدیم، به مرور درک می‌کنیم که مفهوم فروتنی، پذیرشِ سرمایه ها و کم و کسری های مان؛ به طور توام است. چیزی که بیش از همه برای ما مهم است این است که نسبت به خود احساس خوبی داشته باشیم. امروزه عشق، شادی، امید، غم و هیجان واقعی را حس می‌کنیم و این احساسات مانند گذشته تحت تأثیر مواد مخدر نیستند.

رعایت اصول اولیه

ما گاه حتی پس از سال ها بودن در برنامه، در دام افکار سابق خود گرفتار می‌شویم. باید بخاطر داشته باشیم که رعایت اصول اولیه، برای حفظ بهبودی مهم است. ما لازم است از الگوهای فکری قدیم خود اجتناب کنیم و عقاید کهنه را کنار بگذاریم و همچنین مراقب گرایشی که به رکود داریم باشیم.

(کتاب پایه)

در حال رشد,پیشرفت بهبودی ما,بکارگیری اصول روحانی,بدون مواد مخدر,کارکرد قدم

وب‌ سایت رسمی انجمن معتادان گمنام : https://na-iran.org

نرم‌ افزار آدرس جلسات : Meeting.na-iran.org

تالار گفتگوی معتادان گمنام ایران : https://forum.na-iran.org

آموزش ثبت‌ نام در  تالار گفتگو : https://na-iran.org/?p=354704

دفترچه  تلفن خدماتی نواحی : Phone.na-iran.org

اپلیکیشن آدرس جلسات : https://na-iran.org/?p=354277

Visits: 565

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!