اهمیت خطوط تلفنی NA,شرایط اضطراری,جلسات برقرار na

اهمیت خطوط تلفنی NA,شرایط اضطراری,جلسات برقرار na


اهمیت خطوط تلفنی NA در شرایط اضطراری

اهمیت خطوط تلفنی NA,شرایط اضطراری,جلسات برقرار na

با سلام به اعضای محترم انجمن معتادان گمنام ایران ، با توجه به شرایط ویژه کشورمان ایران ، در مورد شیوع ویروس کرونا و تعطیل شدن موقت کلیه جلسات بهبودی و باز شدن مجدد ، برخی از جلسات بهبودی انجمن معتادان گمنام ( با رعایت دستورالعمل های ویژه ) لازم دانستیم ، برای دسترسی هر چه بیشتر اعضا به جلساتی که برقرار می باشد و اهمیت خطوط تلفنی انجمن معتادان گمنام ، این مطلب را انتشار بدهیم .

 

اهمیت خطوط تلفنی :

اهمیت خطوط تلفنی NA,شرایط اضطراری,جلسات برقرار na

ممکن است که یک تماس با خط تلفنی NA اولین تعامل یک فرد با معتادان گمنام باشد. این گونه تماسها حیاتی بوده و تفاوت عمده ای را در راه یابی یا عدم راهیابی یک معتاد به جلسات NA ایجاد می کنند.

لازم  است که نحوۀ  پاسخ گویی به یک تماس تلفنی، به گونه ای باشد که اهمیت ما به شخص تماس گیرنده را برای وی تداعی کند. ما می توانیم داوطلبان را به استفاده از تمام تجارب شخصی و همه آگاهی های روابط عمومی خود در راستای انجام این فرصت مهم خدماتی، تشویق کنیم.

اعضای احتمالی و حرفه ای ها اغلب با NA تماس گرفته و درخواست حضور در جلساتی را دارند که به باور آنها همسانی را امکان پذیر می نماید.

بسیاری از داوطلبان با این سؤال روبرو شده اند : آیا شما جلسه های را سراغ دارید که بتواند به این شخص کمک کند؟ می دانیم که سنت های ما مشوق روح گمنامی هستند، این گمنامی به ما اجازه می دهد که به عنوان معتاد در جلسات در شرایطی برابر با یکدیگر روبرو شویم.

در عین حال ما می دانیم که تأثیر اولین تماس، ارزشمند به حساب می آید و اینکه اصل جاذبه در توانایی شنیدن پیام NA توسط یک معتاد، اهمیت دارد.

خدمتگزاران مورد اعتماد می توانند به تقاضاهای تماس گیرندگان احترام گذاشته و جلسه ای که احتمالاً آنها در آن با سایر معتادان همسان باشند، را توصیه نمایند.

به هر حال ما خودآگاهانه فرض نمی کنیم که چون کسی در سن و سال ، جنسیت ، نژاد یا هویت جنسی خاصی می باشد نیاز خواهد داشت تا جلسه ای به او توصیه گردد .

 

برگرفته شده از :  فصل نهم روابط عمومی انجمن معتادان گمنام

اهمیت خطوط تلفنی NA,شرایط اضطراری,جلسات برقرار na

معرفی سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران :

اعضای عزیز انجمن معتادان گمنام ایران ، شما در هر نقطه از کشور ایران که هستید ، به راحتی می توانید از طریق سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران از روز ، ساعت و برگزاری نزدیکترین جلسه ، به خودتان با تماس با خطوط تلفنی انجمن معتادان گمنام  آگاه شوید .

 سایت خطوط تلفنی :

 

www.phone.na-iran.org

 

 

برخی از امکانات سایت خطوط تلفنی :

 

قابلیت سرچ : آدرس جلسات شهر و محله مربوطه در سایت خطوط تلفنی :  اهمیت خطوط تلفنی NA,شرایط اضطراری,جلسات برقرار na

 

نتایج جستجو : ارائه تلفن آدرس جلسات کمیته شهری و ناحیه سرچ شده مورد نظر :

 

 

Visits: 83

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!