خدا رو شکر که معتاد شدم,زندگی آشفته,سپردن به خدا,جبران خسارت مداوم,دعا و مراقبه موثر

خدا رو شکر که معتاد شدم و به برنامه NA اومدم

خدا رو شکر که معتاد شدم,زندگی آشفته,سپردن به خدا,جبران خسارت مداوم,دعا و مراقبه موثر

روزهای اول که این جمله رو می شنیدم تعجب می کردم ولی احساسم به من می گفت که جمله ی درستیه ولی بعدا که قدمامو کار کردم، متوجه شدم که واقعا جمله درستییه.  اگه قبول ندارین زود قضاوت نکنین ، اول مطالب منو بخونین و بعدش نظر بدین .

خیلی ها مصرف نکرده اند و نمی کنند ولی زندگی شون آشفته س به دلیل همان چیزی که ما بهش می گیم بیماری .ولی من به لطف برنامه تو قدم یک می فهمم که علتش بیماری اعتیاده و می تونم متوقفش کنم خیلی ها مصرف نکرده اند و نمی کنند ولی اینم نمی دونن که پول ،غذا ،رفاه مادی و…. نمیتونه احساس شونو از زندگی عوض کنه و مرتب با همینا میخوان شاد باشند و احساس خوبی داشته باشن و بعضی هاشون تا آخر عمر به دنبال سرابند. ولی من به لطف قدم دوم درک کرده ام که زندگی خوب یعنی یک احساس خوب و رضایت از زندگی و این احساس خوب یک امر داخلیه که مرکزش درون منه و من می تونم با کار کردن برنامه به این مرکز که همه جا با منه دسترسی پیدا کنم و راه رو اشتباه نرم و مستقیما به هدف بزنم .

خیلی ها مصرف نکرده اند و نمی کنند ولی مرتب زور زیادی می زنند که همه چی رو کنترل کنند تا موافق میل شون باشه .بچه، زن، شرایط جامعه و ….ولی من به لطف برنامه فهمیده ام که این کار یک کار بیهوده ییه و جز اتلاف انرژی نتیجه ای برام نداره و به لطف قدم سه همه ی اینارو به خدا سپرده ام. سعی می کنم از تلاش و کارم لذت ببرم و توجهم به خودم باشه و زور زیادی برای کنترل کردن بیرون خودم نزنم نتیجه ی کارم رو به خدا واگذار کنم و از زندگی ام لذت ببرم خیلی ها مصرف نکرده اند و نمی کنند اما هنوز از ظلم هایی که تو بچگی به او نارفته گله می کنند و مسائل غریزی هنوز براشون حل نشده. در ترسهای موهوم از آینده زندگی وحشتناکی رو سپری می کنن بدون این که علتش رو بدونن و شاید تا آخر عمر هم پیدا نکنن ولی من با کار کرد قدمهای چهار، پنج، شش و هفت از دست این تو همات خلاص می شم و درد و رنج اضافی نمی کشم و سعی می کنم به اونا فرصت عرض اندام ندهم. خدا رو شکر که معتاد شدم,زندگی آشفته,سپردن به خدا,جبران خسارت مداوم,دعا و مراقبه موثر

خیلی ها مصرف نکرده اند و نمی کنند ولی بخاطر خسارتهایی که به این و اون زده ان ،احساس گناه و خجالت و درد می کنن مرتب خودشو نوسرزنش می کنن و می گن کاش نکرده بودیم و می کنند ولی من با کارکرد قدم هشت و نه خودم رو می پذیرم و مسئولیت خسارت هایی را که زدم به عهده می گیرم و جبران می کنم. به همین علت می تونم خسارتهای جدید نزنم و از این درد و مشقت هم رها شم.

خیلی ها مواد مصرف نکرده اند و نمی کنند ولی زندگی شون تغییری نداره، نمی دونن چرا زندگی شون شاد نیست و چرا احساس خوبی ندارن ولی من با کرد کرد قدم های قبلی و با آگاهی که از درونم پیدا کرده ام اعمال و افکار و احساساتم را روزانه مورد بررسی قرار می دهم . اگر مشکلی هم دارم به کمک برنامه و راهنما حل می کنم و دائما به جلو حرکت می کنم خیلی از آدمای بیرون که مواد مصرف نکرده اند و نمی کنند دائما از دست روزگار گله و شکایت دارند و می نالن و درد می کشن که چرا این طوریه و چرا یه جور دیگه نیست ولی من به لطف قدم یازده زندگی رو همین طور که هست می پذیرم و با دعا و مراقبه فقط دنبال خواست خداوند می گردم که همون چیزیه که اتفاق می افته و از روزگار گله و شکایت نمی کنم و تسلیم اراده و خواست خداوندم.

خیلی ها که مواد مصرف نکرده و نمی کنند فقط دنبال به دست آوردن ،گرفتن و به چنگ آوردن هستند که هیچ وقت هم تمومی نداره و تا آخر هم همین کارو تکرار می کنن ولی من به لطف برنامه و قدم دوازده می دونم که نشاط در بخشیدن و خدمته .وقتی یک تازه وارد رو می بینم که با پیام برنامه حالش خوب شده و لبخند رولبای خودش و خانواده اش نشسته احساس شادی می کنم و فقط شما برنامه ای ها می دونین که من چی می گم.

 حالا شما بگویید آیا نباید به خاطر این همه داشته ها خدارو شکر کنم که معتاد شدم و به برنامه اومدم 

خدا رو شکر که معتاد شدم,زندگی آشفته,سپردن به خدا,جبران خسارت مداوم,دعا و مراقبه موثر

مجله پیام بهبودی تابستان 1386

خدا رو شکر که معتاد شدم,زندگی آشفته,سپردن به خدا,جبران خسارت مداوم,دعا و مراقبه موثر

Views: 13

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!