احساس تعلق جایگزین احساس تفاوت

احساس تعلق جایگزین احساس تفاوت,احساس تفاوت معتاد,ملکه ذهن معتاد,خلاء معنوی معتاد,احساسات واقعی معتاد

پس از آشنایی با معتادان گمنام ، از احساس تفاوت کردن با سایر معتادان ، که یک عمر در زمان اعتیاد فعالم ملکه ذهن ام شده بود ، رها شدم و کم کم نسبت به NA احساس تعلق کردم .

برخی مواقع وقتی ناخودآگاه برای مشارکت در یک جلسه بهبودی دستم را بالا می برم با جمله خداوند را سپاسگزارم ، شروع به مشارکت می کنم و همان لحظه احساس می کنم خلاء های معنوی ام که یک عمر با خودم حمل می کردم در حال پر شدن است .

یک عمر به کسی اعتماد نداشتم تا بتوانم ، حرف دلم را برای او بازگو کنم ، در زمان اعتیاد فعالم هر گاه برای کسی درد و دل می کردم ، بعدها متوجه می شدم که مورد تخریب شخصیتی قرار گرفته ام و این باعث شده بود تا به هیچ کسی اعتماد نکنم .

وقتی وارد برنامه NA شدم ، به من گفتند به یک نفر اعتماد کن و این در ابتدای راه برای من بسیار مشکل بود ، اما یک قطره آب وقتی به یک دریا می پیوندد دریا می شود و بزرگی دریا را احساس می کند ، من هم از سایر اعضای انجمن مستثنی نبودم  ، راهنما گرفتم و به او اعتماد کردم ، سخت ترین دردها و مشکلاتم را برای او بازگو کردم ، وقتی با او مشارکت می کردم ، ذهنم از خلاء معنوی که داشتم ، پر می شد ، گوش شنوای او و حمایت اش از من ، احساس تعلق من به انجمن را بیشتر و بیشتر کرد .

من یک عمر خلاء معنوی داشتم و باعث شده بود که مسیر خودم را در زندگی گم کنم ، هیچ کسی نتوانسته بود به من کمک کند ، چون من خودم نمی خواستم که به من کمک شود ، وقتی وارد برنامه معتادان گمنام شدم ، درخواست کمک کردم و باور کردم که با سایر اعضا و با سایر معتادان تفاوتی ندارم ، خلاء معنوی درونم را ، با مرور دوازده قدم پر کردم ، با حضور در میان سایر اعضا و جلسات بهبودی ، ابزارهای بهبودی ، راهنما و مشارکت کردن ، ذهن بیمارم را التیام بخشیدم .

احساس تعلق جایگزین احساس تفاوت شد ، وقتی در مسیر بهبودی قرار گرفتم و روی بیماری ام تمرکز کردم ، متوجه شدم که چرا سالهای زیادی در عذاب و مصرف مواد مخدر بودم ، من از درون پوک و پوسیده شده بودم و درون خودم را به کسی بروز نمی دادم ، معتادان گمنام به من یاد داد ، درون خودم را به بیرون بریزم و خود واقعی ام را بیان کنم ، تا افکار مثبت را جایگزین افکار منفی کنم . احساس تعلق جایگزین احساس تفاوت,احساس تفاوت معتاد,ملکه ذهن معتاد,خلاء معنوی معتاد,احساسات واقعی معتاد

کم کم اعتمادم بیشتر شد ، حس احساس تعلق باعث شد ، ترس هایم از بابت اعتماد کردن به راهنما و مشارکت صادقانه در گروه ریخته شود و احساسات واقعی ام را بیان کنم .

این احساس به من امید داد و توانستم روابطم را با دنیای پیرامون ام بهبود بخشم ، شهامت بازگویی احساسات واقعی ام باعث شد که بتوانم دریچه ذهنم را برای دریافت پیام های بهبودی باز کنم و بتوانم به ابزارهای مورد نیازم در این مسیر دست پیدا کنم .

امروز با مشارکت ها یمان در جلسات معتادان گمنام ، پیام عشق و امید را به رایگان به یکدیگر می بخشیم ، امروز کمک یک معتاد به معتاد دیگر ، قدرت احساس تعلق ما را به یکدیگر و معتادان گمنام ، هر روز نسبت به روز قبل ، بیشتر و بیشتر می کند .

احساس تعلق جایگزین احساس تفاوت,احساس تفاوت معتاد,ملکه ذهن معتاد,خلاء معنوی معتاد,احساسات واقعی معتاد

نویسنده : (Matthew-a)

احساس تعلق جایگزین احساس تفاوت,احساس تفاوت معتاد,ملکه ذهن معتاد,خلاء معنوی معتاد,احساسات واقعی معتاد

منبع : مجله الکترونیک صدای بهبودی معتادان گمنام

 

 

 

Visits: 279

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!