منتظر تماس شما هستیم (وبسایت و آدرس جلسات ابزار قدرتمند بهبودی و روابط عمومی)

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

از مهمترین شعارهای خدماتی در کمیته وبسایت و آدرس جلسات این گونه یاد می شود «دسترسی یک معتاد به یک جلسه از تهیه مواد مخدر سریع تر باشد ،» ساختار خدمات منطقه ایران در این بین برای رسیدن به این هدف و در کنار این موضوع استفاده صحیح و بهینه از فناوری که این روزها در دست هریک از ما جای خودش را باز کرده )گوشی های هوشمند( کمیته ی فرعی تشکیل داده تا در ارتباط با این امور به اعضای انجمن خدمت رسانی کند. فناوري اینترنت ابزاري است در دسترس که به اعضاي NA اجازه می دهد که با یکدیگر و عموم به روشهایی که قبلا غیر ممکن بود در ارتباط باشند.صرف مقداري زمان براي بحث و تبادل نظر و برنامه ریزي در جهت نحوه استفاده بهینه از این فناوري می تواند کمک کند تا اطمینان حاصل کنیم اطلاعاتی که با یکدیگر به اشتراک می گذاریم و در معرض عموم قرار می دهیم موثق، هدفمند و آموزنده باشد.

در  صفحه پیشرو به صورت گذرا به چهار بخش از فعالیتهای مجازی این کمیته می پردازیم تا بیشتر با فعالیتهای این کمیته آشنا شویم.

 

معرفی وب سایت انجمن معتادان گمنام(شورای منطقه ایران)

با کمی توجه به سایت های موجود جهان NA مانند وب سایت خدمات جهانی و…مشاهده می نمائید که این سایت ها، تشکیل شد هاند از یک صفحه اصلی ثابت و غیر متغیر که در صفحه اصلی آنها تغییراتی ایجاد نمی شود و اگر مطالب جدیدی در آنها بارگذاری شود، درصفحه های فرعی آنها قابل مشاهده می باشد و عملا به چشم مخاطب نمی آید و این امر باعث می شود تا مخاطب بعد از چند بار ورود به سایت و دیدن صفحه ای تکراری اشتیاق خود را برای بازدید مجدد از آن سایت از دست بدهد.

با تلاش و به کار گیری ایده های خلاقانه اعضای تیم و بسایت شورای منطقه ایران ، صفحه اصلی این وب سایت طوری طراحی و مطلب گذاری شد تا مخاطبین با هر بار ورود به وب سایت، به مطالب جدید و مورد نیاز خود به راحتی دسترسی یافته و انگیزه برای بازدید مجدد از سایت در آ نها ایجاد شود.

سایت تشکیل شده از چند سطح است، در سطح اول بنر و شعارهایی رو داریم که به صورت مرتب و چرخشی در حال تغییر می باشند در سطح بعدی لگوهای سایت قرار دارد که از شش قسمت آدرس جلسات، تالار گفتگو، فقط برای امروز، خطوط تلفنی آدرس جلسات، روزشمار پاکی، پیام بهبودی تشکیل شده است.

سطح وسطی سایت به چهار قسمت تقسیم شده و شامل آخرین اخبار انجمن از ایران و جهان، دسترسی به آخرین فصلنامه برای دانلود(بعد از ارائه در گرو هها غالبا با دو ماه تاخیر) و مطالب روز NA مثل فصول روابط عمومی NA برای مطالعه و البته با فایل هایی ضمیمه شده برای دانلود و مطالعه آفلاین اعضاست.

گزارش همایش های برگزار شده و اطلاعیه های همایش های پیش رو سطح بعدی سایت را شامل می شود. از مهمترین قسمتهای وبسایت ما «درباره انجمن » است که غالبا برای خانواده ها و احتمالا سازمان هایی که به ما توجه می کنند ، ایجاد شده تا معرفی NA را به عهده داشته باشد و ابزاری برای روابط عمومی ما باشد و در آخر امکان دانلود اپلیکیشن آدرس جلسات و آمار بازدیدها قرار دارد.

با یک لمس کوچک بر روی هرکدام از این بخشهایی توضیح داده شده شما وارد آن بخش شده و با ترافیک انبوهی از اطلاعات و امکانات روبرو می شوید که در ادامه درباره برخی از آ نها برای شما می نویسیم.

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

 

معرفی سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات :

 

«ممکن است که یک تماس با خط تلفنی NA اولین تعامل یک فرد با معتادان گمنام باشد. این گونه تماس ها حیاتی بوده و تفاوت عمده ای را در راه یابی یا عدم راه یابی یک معتاد به جلسات NA ایجاد می کنند.

لازم است که نحوۀ پاسخ گویی به یک تماس تلفنی، به گونه ای باشد که اهمیت ما به شخص تماس گیرنده را برای وی تداعی کند. ما می توانیم داوطلبان را به استفاده از تمام تجارب شخصی و همه آگاهی های روابط عمومی خود در راستای انجام این فرصت مهم خدماتی، تشویق کنیم. »

در همین راستا تیم کمیته وب سایت شورای منطقه ایران ، بعد از بررسی و ارائه طرح اولیه سایت جدید خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران و رای شورای منطقه، اقدام به راه اندازی سایتی بسیار کاربردی به جهت سهولت دسترسی اعضای عزیز انجمن معتادان گمنام به آدرس جلسات نمود .

سایت خطوط تلفنی آدرس جلسات ایران مورخ ۱۷/ ۸/ ۹۸ راه اندازی و در دسترس همگان قرار گرفت. این سایت شامل کلیه خطوط تلفنی سطوح خدماتی آدرس جلسات ایران اعم از منطقه، نواحی، کمیته های شهری با ذکر محدوده های خدماتی شامل شهرهای هر ساختار با خط ماندگار آنها می باشد.

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

قابلیت جستجو در سایت جدید :

مراجعه کنندگان به سایت خطوط تلفنی علاوه بر مشاهده نام شهرها و کمیته شهری های مربوطه از طریق قسمت جستجو در قسمت بالای سایت می توانند به راحتی به تلفن خدماتی شهر و یا محدوده خدماتی مورد نظر خود دسترسی پیدا کنند.

از ویژگی های دیگر این سایت، قابل مشاهده بودن کلیه خطوط تلفنی موجود در سایت برای کلیه بازدیدکننده های سایت می باشد و نیاز به ثبت نام در سایت نمی باشد.

ویژگی های دیگر سایت شماره های ماندگار در سایت راهنمای خطوط تلفنی و از بکار بردن محدوده های جغرافیایی به همراه نام ناحیه، می باشد ؛ بطور مثال ، به جای فهرست کردن خط تلفن فقط به عنوان ناحیه NA ، از نام شهر یا شهرستان استفاده شده است، ما می خواهیم آنهایی که بیرون از NA هستند، قادر به یافتن شماره تلفن های NA در اجتماع خود باشند؛ نام های نواحی، کمیته های شهری به تنهایی همیشه نمی توانند برای کسانی که خارج از برنامه هستند، موقعیت جغرافیایی جلسات ما را تداعی کند .

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

 

معرفی گفتگو تالار گفتگو

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

تا به حال به این فکر کرده اید که چگونه صدای خودتان را مستقیما به اعضای معتادان گمنام هم زبان خود برسانید؟ یک راه فرستادن نامه یا ایمیل برای خدمتگزاران پیام بهبودیست، آیا راه دیگری هم هست؟ تالار گفتگو به زبان ساده تالار گفتگو مکانی است برای تجربه گذاری و استفاده از تجربه دیگران، استفاده از تجارب همدردان مان در این بخش وب سایت فقط با چند لمس کوتاه امکان پذیر است اما مشارکت کردن در موضوعات و قرار دادن تجارب شخصی نیاز به ثبت نام در تالار دارد، که البته سعی شده ثبت نام بسیار ساده و با کمترین زمان ممکن انجام شود تا امکان دسترسی به همه اعضاء در نظر گرفته شود. در ادامه تمام موضوعاتی که درباره آنها امکان مشارکت داریم را با هم بررسی می کنیم:

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

تالار گفتگوی انجمن معتادان گمنام ایران شامل تالارها و زیر تالارها و موضوعات زیر می باشد:

کمیته خوش آمدگویی
پروژه کتاب یک اصل روحانی برای هر روز
قدم های دوازده گانه انجمن معتادان گمنام
سنت های دوازده گانه انجمن معتادان گمنام
مفاهیم خدماتی انجمن معتادان گمنام
سفر ادامه دارد …. (پاک زیستن)
کمیته روابط عمومی و اطلاع رسانی
کمیته وب سایت و آدرس جلسات
کمیته بیمارستان ها و زندانها
کمیته کارگاه ها و آموزش
کمیته نشریات
کمیته چیپ و سکه
کمیته فصلنامه
شورای منطقه ایران

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

برخی از مواردی که در تالار گفتگو می بایست به آنها توجه کنیم:

1. نظرات ارائه شده در این تالار، نظر شخصی اعضاء بوده و بدیهی است نظر رسمی انجمن معتادان گمنام نمی باشد.

2. ضمن تشکر از شما برای بازدید از سایت رسمی انجمن معتادان گمنام پیشنهاد می گردد هنگام ثبت نام در تالار گفتگو قسمت قوانین خصوصا (نام کاربری) را دقت نمائید.

3. این تالار صرفا برای گفتگو و تبادل تجربه بین اعضای انجمن معتادان گمنام راه اندازی شده است.

4. اگر شما از اعضای انجمن معتادان گمنام نیستید از توجه شما نسبت به این انجمن تشکر کرده تقاضامندیم برای آشنایی بیشتر با ما به صفحه اصلی سایت انجمن معتادان گمنام و نشریات مکتوب ما مراجعه نمایید.

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

معرفی نرم افزار ادرس جلسات NA

 

با همه گیر شدن استفاده از اینترنت و افزایش تعداد گوشی های هوشمند و دسترسی بیشتر اعضای انجمن با این فناوری ها انجمن معتادان گمنام شورای منطقه ایران شروع به تولید نرم افزاری روی سایت اصلی کرد با نام آدرس جلسات و همراه آن اپلیکیشنی نیز برای گوشی های هوشمند تولید شد که این دو با یک سرور مشترک و در دو محیط ارائه شدند.

در هر کجای ایران که باشید می توانید جهت حضور در یک جلسه از امکانات آین نرم افزار بهره ببرید:

1) جستجوی یک گروه بهبودی براساس تقسیمات کشوری (استان، شهر و روستا)

2)جستجوی یک گروه بهبودی بر اساس محدوده خدماتی انجمن (ناحیه و کمیته شهری)

3) جستجوی یک گروه بهبودی شامل جنسیت «بانوان و آقایان »، نوع جلسه «بسته یا باز »، گروه مسقف و یا ویلچر رو با انتخاب هر یک از این گزینه ها و روزهای هفته، ساعت شروع و پایان جلسه به اطلاعات آنها دسترسی پیدا می کنید. (تنظیمات پیشرفته)

4) يک گروه که در فهرست نمايش داده مي شود شامل نام گروه، شماره تلفن ماندگار آدرس جلسات کميته شهري، ساعت برگزاري در شش ماهه اول و دوم سال، آدرس گروه، ساعت و فرمت برگزاري جلسه، منطقه شهرداري، ويژگي هاي آن گروه (ويلچر رو، مسقف يا فضاي باز)، جنسيت گروه (آقايان يا بانوان)، و نمايش آن گروه بر روي نقشه مي باشد.

5) در اين نرم افزار و در منوي بالاي صفحه، آدرس گروه هاي فارسي زبان 25 کشور دنيا که جلسات بهبودي خود را به زبان فارسی برگزار مي کنند مشاهده فرماييد.

6) دفترچه تلفن آدرس جلسات موجود در اين نرم افزار اين امکان را براي شما فراهم کرده که تقريبا به 333 شماره تلفن ماندگار آدرس جلسات که در دست خدمتگزاران شما در نواحي و کميته هاي شهري مربوطه است متصل باشید و آنها هدايت اعضاء به سمت گروه ها و جلسات بهبودي را بر عهده دارند.

7) به یاد داشته باشید شما مي توانيد با دانلود نسخه اندرويد اپليکيشن آدرس جلسات از مزاياي منحصر به فرد اين اپليکيشن استفاده بهينه برده و دسترسي يک معتاد به جلسه را قبل از دسترسي به مواد مخدر فراهم کنيد. (منوي بالاي صفحه) قابل توجه اينکه اين نرم افزار اپليکيشن با هم در ارتباط هستند و با نصب اپليکيشن، از مزاياي اين نرم افزار مي توانيد بهره بسيار بهتري برده و حتي اين اطلاعات را براي دوستان خود از طريق برنامه هاي مجازي مانند واتساپ، تلگرام، پيام کوتاه و… ارسال کنید .

منتظر تماس شما هستیم,اولین تعامل معتاد,راه یابی یک معتاد به NA,مطالب روز NA

منبع : کمیته وب سایت و آدرس جلسات شورای منطقه ایران

 

Visits: 57

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!