گردهمایی منطقه ای,جمهوری دومینیکن,تشکیلات NA

گردهمایی منطقه ای,جمهوری دومینیکن,تشکیلات NA


گردهمایی منطقه ای جمهوری دومینیکن

گردهمایی منطقه ای,جمهوری دومینیکن,تشکیلات NA

۲۶ژانویه۲۰۲۰

برابربا یکشنبه ۶بهمن ماه ۱۳۹۸.

 

آرشیو: 

زمین استوار

در ابتدای سال ۱۹۶۹، رشد انجمن به حدی رسیده بود که نوعی ساختار خدماتی باید ایجاد می شد. جیمی و بیل طرح ساختار جدیدی را برای تصویب به هیئت امنا ارائه کردند که مستلزم ایجاد سازمان خدمات عمومی مادر بود؛ سازمانی که با نمایندگان خدماتی گروه های مختلف نشست های منظم ماهانه داشته باشد.

در همان سال، ایجاد کمیته روابط عمومی نیز در دستورالعمل های سازمان خدمات عمومی قرار گرفت، و اد اما مسئول این کمیته تازه تأسیس شد. گردهمایی منطقه ای,جمهوری دومینیکن,تشکیلات NA

خارج از کالیفرنیا، اولین نشانه کار روابط عمومی در معتادان گمنام، معرفی نامه ای از فراگروه فیلادلفیا به تاریخ اواخر دهه ۱۹۶۰ است. از قرار معلوم، در دهه ۱۹۷۰ بود که ایده صادر کردن اطلاعیه های عمومی برای خدمت رسانی، به بحث گذاشته شد و به اجرا درآمد. تا اواسط این دهه، NA تشکیلات منسجم تری پیدا کرده بود و کمیته های تلفن امداد بسیار کارآمدی در سن فرناندو ولی و ناحیه بیسیتی داشت که ساحل نشینان ناحیه ونتورا و لس آنجلس کانتی را زیر پوشش قرار داده بود.

در کالیفرنیای شمالی هم اطلاعیه های عمومی خدمت رسانی در میانه دهه ۱۹۷۰ ظهور کرد.

در این مدت، انجمن در کالیفرنیای شمالی هم تشکیلات منسجمی پیدا کرده بود و کمیته های خدماتی و گروه هایی در سن فرانسیسکو، سن خوزه، برکلی، و در سونوما کانتی در ناحیه شمال خلیج سن فرانسیسکو تشکیل شده بود. با این همه، گردآوری و تصویب نوعی «کیت روابط عمومی» در مجمع خدمات جهانی، تا آخر دهه ۱۹۷۰ طول کشید.

برای چنین ساختاری، تأسیس یک دفتر مرکزی با کارمندان دفتری نیز لازم بود، همین طور تشکیل هینه امنای جدیدی برای سازمان خدمات عمومی. هنگامی که این طرح در ۳۰ آوریل ۱۹۶۹ ارائه شد، تنها کسی به طور ثابت در هیئت امنا خدمت می کرد جیمی کی بود، و او درخواست کرد اعضای انتصابی یا انتخابی جدیدی به هیئت امناء  اضافه شود. تا ۲۰ می، سه عضو دیگر هم توافق نامه امانی را امضا کرده بودند. این سه نفر عبارت دان جاک اس، بیل بی، و باب بی. در این توافق نامه که به امضای هر چهار نفر رسید، آمده بود:

امضاکنندگان زیر، که توسط نمایندگان رسمی منتخب انجمن معتادان گمنام به عضویت در هیئت امنای خدمات عمومی منصوب و تأیید شده ایم، موافقت خود را نسبت به عملی ساختن امانتی که بر عهده ما گذاشته شده اعلام میداریم.

به موجب این توافقنامه، ما با تمام توان به وظایف این سمت عمل خواهیم کرد و در هر شرایطی برای تحقق هدف انجمن مان خواهیم کوشید. گردهمایی منطقه ای,جمهوری دومینیکن,تشکیلات NA

در پرتو وجدان خود و وجدان این انجمن، از سنت های انجمن مان پاسداری و محافظت خواهیم کرد و به منظور پیام رسانی بهتر، خدمات عمومی انجمن را به مرحله عمل در خواهیم آورد و آن را توسعه خواهیم داد. ما بر تمام خدمات نظارت خواهیم داشت و سنجیده و خردمندانه، تمام امکانات و منابعی را که به امانت به ما سپرده شده، برای رشد و خیر همگانی به کار خواهیم برد.

در روند اجرای وظایف مان به لزوم تعادل کاملا دموکراتیک قدرت توجه خواهیم داشت، چون وجود قدرت بیش از حد در هر یک از بازوهای خدماتی، همه ما را از ریشه نابود خواهد کرد.

با نگاهی به گذشته، اکنون می بینیم دهه ۱۹۶۰ دورانی بود که در آن، شالوده فلسفی منسجم تر، و نیز زیربنای و مهم تری برای برنامه ما پی ریزی شد. ایجاد این ساختار جدید؛ پایبندی به قدمها و نیز به سنت ها در کل دهه؛ تهيه متن هایی که همچنان هسته اصلی برنامه ماست؛ خلق نماد NA؛ ایجاد نوعی راهبرد روابط عمومی تر یکدیگر قرار گرفت تا در آینده، زیربنایی استوار و پابرجا برای معتادان گمنام باشد.

تا آخر دهه۱۹۶۰، شانزده جلسه در کالیفرنیای جنوبی  و نه جلسه در کالیفرنیای شمالی وجود داشت که پابرجایی اعضای جلسات هر دو، مایه خوشحالی بود. NA عاقبت بر زمینی استوار قرار د بیشتر انجمن در دهه آینده را بر آن بنا نهاد.

گردهمایی منطقه ای جمهوری دومینیکن

Visits: 9

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!