سومین همایش تابستانه,منطقه پِروی شمالی,نسیم بهبودی

سومین همایش تابستانه,منطقه پِروی شمالی,نسیم بهبودی


سومین همایش تابستانه منطقه پِروی شمالی

سومین همایش تابستانه,منطقه پِروی شمالی,نسیم بهبودی,امید برای معتادان

سومین همایش تابستانه منطقه پِروی شمالی

۲۹ فوریه تا ۱ مارس

رابرباشنبه ۱۰اسفندالی یکشنبه ۱۱اسفندماه ۱۳۹۸.
((نسیم بهبودی))
ماآزادی داریم که مارا به کسانی که میخواهیم تبدیل میکند.
Alex s.+51948514232
Ana G.+51948270708

“نسیم بهبودی”

ما آزادی ای داریم که مارا به کسانی که میخواهیم تبدیل میکند.

سومین همایش تابستانه منطقه پِروی شمالی

آرشیو : 

 

سومین مجمع خدمات جهانی

سومین همایش تابستانه,منطقه پِروی شمالی,نسیم بهبودی,امید برای معتادان

سومین مجمع خدمات جهانی با حضور نمایندگان این مناطق آغاز به کار کرد: کالیفرنیای شمالی و جنوبی، تکزاس، بریتیش کلمبیا، منطقه جنوب شرق، منطقه غرب میانه، پنسیلوانیا، کلرادو و ناحیه مینیاپولیس. از مجمع قبلی که در آن تنها دو منطقه شرکت کرده بودند، فقط هجده ماه می گذشت.

به طور خلاصه، مجمع، ساختار خدماتی را به همان صورتی که پیشنهاد شده بود پذیرفت و شش کمیته تشکیل داد. متعاقب مجمع، تامی بی . که به عنوان نایب رئیس جدید مجمع انتخاب شده بود، به آتلانتا برگشت و به اعضای محلی توصیه کرد که به اتفاق طرحی برای نهمین همایش جهانی تهیه کنند.

اواخر تابستان همان سال، ترجمه آلمانی کتابچه سفید تمام شد و هیئت امنا آن را تأیید کردند، و دفتر گزارش داد که قضیه بخشودگی مالیاتی دفتر خدمات جهانی به شکل مطلوبی درست شده است. در سپتامبر، اولین همایش جهانی NA که خارج از کالیفرنیا برگزار می شد، در هوستن تکزاس افتتاح شد. ۲۵۰ نفر از اعضا در همایش شرکت کردند، ۱۵۰ نفر از کالیفرنیا و بقیه از تکزاس و جاهای دیگر. در آخرین نشست، همه یکصدا به پیشنهاد آتلانتا برای میزبانی نهمین همایش رأی مثبت دادند.

 

کتاب

در این اثنا، بو سخت مشغول جلب حمایت برای تنظیم مجموعه ای بود که بعدها تبدیل به کتاب پایه انجمن شد. او پس از جلب حمایت از بالا و پایین نواحی ساحلی شرق آمریکا، مهیای شرکت در همایش شد. بو پیش از همایش با گرگ دیدار کرد و به اتفاق یک هفته را به مرور پیش رفت کار گذراندند.

شماره نوامبر ۱۹۷۸ ندای NA که منتشر شد، یادداشت کوتاهی در آن آمده بود مبنی بر این که فهرست راهنمای جهانی جلسات جدید آماده شده است. از تنظیم فهرست راهنمای جهانی قبلی دو سال بیشتر نگذشته بود؛ و آنچه در این یکی مایه مباهات بود، وجود ۳۶۷ جلسه در آمریکا و ۲۴ جلسه در کشورهای دیگر، یعنی بیش از ۷۳درصد رشد در مدت این دو سال بود. NA به پدیده ای جهانی تبدیل شده بود!

اوایل سال بعد، از بو خواسته شد در مورد تلاش هایش برای نوشتن کتاب، نامه ای تهیه کند تا دفتر خدمات جهانی بتواند آن را برای انجمن بفرستد. بو چندان راغب نبود چون هیچ سمت رسمی در ساختار خدمات جهانی نداشت. اما به هر حال نامه مفصلی به انجمن نوشت و درخواست کرد اعضا به نوشتن کتاب همت بگمارند.

هنگامی که مجمع در آوریل ۱۹۷۹ به راه افتاد، نمایندگان گزارش هایشان را ارائه کردند که نشان دهنده دردهای رشد انجمنی کوچک، اما به سرعت رو به رشد بود. منطقه پشت منطقه بود که از دو برابر یا سه برابر شدن تعداد جلسات در عرض یک سال گزارش میداد، با خدماتی که با نامنسجم بود یا بی ثبات.

در گزارش منطقه جنوب شرق، تامی اشاره کرد که جلسه کتاب جمعه شب بو، بین بیست و پنج تا هشتاد شرکت کننده دارد. مجمع پس از کشمکش مختصری (که نشانه اش تصویب بررسی دو پیشنهاد کاملا متضاد در مورد نشریات بود) قدم پیش گذاشت و بو را به عنوان مسئول کمیته نشریات انتخاب کرد.

با این انتخاب، مجمع گام بلندی به جلو برداشت. تا آن زمان، کمیته نشریات فقط متن های موجود را اصلاح کرده بود، اما هیچ وقت مطلب جدیدی تهیه نکرده بود. با این انتخاب و جهت گیری ناشی از آن، به کمیته نشریات اختیار داده شده بود تا مطالب جدیدی برای انجمن معتادان گمنام تهیه کند.

این البته موضوعی بود که بعدها اندکی مناقشه برانگیز شد. بو در حرکتی تاریخی، در دومین گزارشش به کمیته، به نمایندگان اصرار کرد به منطقه شان برگردند و کمیته های نشریات را تشکیل بدهند؛ کمیته هایی که بتوانند در بررسی و تهیه چنین نشریات جدیدی همکاری کنند.  سومین همایش تابستانه,منطقه پِروی شمالی,نسیم بهبودی,امید برای معتادان

قدرتی پایدار

 

ادامه سال ۱۹۷۹، صرف پیش برد مقدمات اولین مجمع نشریات در ویچیتای کانزاس شد که بعدها مجمع های متعددی به دنبال داشت. این اتفاقات طبعأ بعدها منجر به تنظیم همان کتابی شد که چهره معتادان گمنام را تغییر داد. در این مدت، NA در زمان کمابیش کوتاه چند سال، از یک پدیده منطقه ای در کالیفرنیای جنوبی به یک انجمن در حال رشد جهانی با جلساتی در بیست و چهار کشور مختلف جهان تبدیل شده بود.

برنامه ای برای ترجمه آغاز شده بود، و در هر یک از مجمع های خدمات جهانی، تعداد نمایندگان حوزه های محلی NA در سراسر امریکا مدام افزایش پیدا می کرد.

اکنون دیگر هیچ چیز نمی توانست رشد ما را متوقف کند، و همچنان که پیام ما در جهان منتشر می شد، امید برای معتادان بیشتری و بیش تری دست یافتنی میشد.

هنگامی که دهه ۱۹۷۰ به انتها نزدیک می شد، به هیچ وجه نمیشد پیش بینی کرد چند سال آینده به بزرگترین دوران رشد ما بدل خواهد شد. مقدر این بود که در دهه بعد، NA حقیقتأ به قدرتی حیات بخش، شکوفا، و پایدار تبدیل شود – به انجمنی جهانی از معتادان در حال بهبودی.

سومین همایش تابستانه منطقه پِروی شمالی

Visits: 5

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!