معجزه بعد از اعجاز

معجزه بعد از اعجاز,بچه های انجمن معتادان,یک برنامه روحانی,اعضا انجمن معتادان,تلاش پاک ماندن

صبح یکشنبه بود و ما بعد از شرکت در سی هفتمین کنفرانس جهانی اورلاندو فلوریدا در فرودگاه نشسته بودیم. طبق برنامه پرواز ما ساعت ۷ صبح بود. حتماً میتونید تصور کنید که شب قبل از آن ما تا دیر وقت بیدار بودیم و کلی با بچه های انجمن خوش بودیم و طبیعتاً خیلی کم خوابیده بودیم.

نیاز به جلسه

درست کمی قبل از سوار شدن به هواپیما مطلع شدیم که پرواز ما تأخیر دارد. که البته بعد از اون هم با تأخیرهای بعدی و تغییر مکرر مسیرهای خروجی مواجه شدیم. مردم کلافه شده بودند و بعضی شروع به داد و فریاد و شکایت کردند همون موقع همسرم به من گفت ما در یک برنامه روحانی هستیم و باید کاری انجام بدهیم. ما به یک جلسه نیاز داریم. مسلماً تعداد زیادی از اعضا انجمن اینجا حضور دارند. من نگاهی به موبایلم انداختم و اعلام کردم بیاید یک جلسه داشته باشیم. چند نفری آمدند و همه در راهرو نشستیم و جلسه را شروع کردیم. با شروع جلسه چند نفر دیگری هم به ما ملحق شدند و تعداد زیادی از مردم هم از پشت سر ما در حال رفت و آمد بودند.

معجزه بعد از اعجاز,بچه های انجمن معتادان,یک برنامه روحانی,اعضا انجمن معتادان,تلاش پاک ماندن

تازه وارد

در همان موقع یک نفر آمد و در جلسه نشست. وقتی نوبت مشارکت به او رسید توضیح‌ داد که تازه وارد است و تا چه حد برای پاک ماندن تلاش و تقلا کرده است. او در خروجی دیگری منتظر پروازش بوده است. همچنین توضیح‌ داد که معمولاً هر موقع که وسوسه مصرف داشته به یک جلسه میرفته. ولی از آنجایی که در فرودگاه گیر کرده و نتوانسته به یک جلسه برود تصمیم میگیرد که به قسمت بار برود. و وقتی از کنار ما رد میشده، مشارکت ما را شنیده و با خودش گفته راه دیگری نیست. برمی‌گردد در کنار ما می ایستد و به پنجره نگاه میکند. و به حرف‌های ما گوش میکند تا متوجه میشود که اینجا یک جلسه اِن ایِ است.

همانطور او مشارکت میکرد ما با ناباوری و اشک در چشم ها به یکدیگر نگاه میکردیم. وقتی مشارکتش تمام شد. ما همه او را تشویق کردیم و در آغوش گرفتیم و از اینکه به ما ملحق شده از او تشکر کردیم.

معجزه

بالاخره پرواز ما به کلی لغو شد. من و همسرم به همراه ۳ نفر دیگر یک ماشین کرایه کردیم و یک جلسه غیر منتظره به مدت ۱۵ ساعت در تمام شب تا مقصد داشتیم. این یک سفر فوق العاده بود. چندین بار در مورد معجزه‌ای که ما و دیگران در جلسه  شاهدش بودیم صحبت کردیم و ما هیچ وقت آن را فراموش نخواهیم کردم.

 مجله اِن اِی وِی اکتبر ۲۰۱۸

معجزه بعد از اعجاز,بچه های انجمن معتادان,یک برنامه روحانی,اعضا انجمن معتادان,تلاش پاک ماندن

Visits: 17

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!