رنگ های بهبودی,اجباری به مصرف ندارید,معتادان دیگر

رنگ های بهبودی,اجباری به مصرف ندارید,معتادان دیگر


رنگ های بهبودی

رنگ های بهبودی,اجباری به مصرف ندارید,معتادان دیگر

هر گروه شخصیت خاص خودش را دارد، و شخصیت بعضی از گروه ها، هنگام توضیح درباره جاکلیدی ها در جشن پاکی تا اندازه ای معلوم می شود. آیا شما در جلسه ای بوده اید که در آن درباره جاکلیدی ها چنین توضیح هایی داده باشند؟

 

خوش آمدید – سفید

علامت بین المللی تسلیم فقط برای امروز دیگر اجباری به مصرف ندارید! اگر خواستید مصرف کنید. این جاکلیدی را بگذارید توی دها نتان؛ هر وقت آب شد می توانید بروید مصرف کنید!

 

سی روز – نارنجی

رنگ احتیاط، در سی روزگی باید محتاط باشید و از یار بازی، زمین بازی، و وسایل بازی دوری کنید. نارنجی » چون خوشحالید که موفق شدید . یا شاید هم «نارنجی» چون خوشحالید که لباس نارنجی رنگ محکومان زندان تن شما نیست؟

 

شصت روز – سبز

چمن جایی که جلسه NA در آن برگزار می شود، سبزتر از جاهای دیگر است، سبز یعنی چراغ سبز است؛ با سرعت تمام به جلسه بعدی بروید .

 

نود روز – قرمز

قرمز یعنی توقف . توقف کنید و ببینید تا چه حد از برنامه پیروی می کنید. توقف کنید و معتادان دیگر را دور و برتان ببینید: شما دیگر تنها نیستید.

 

شش ماه – آبی

آبی به رنگ آسمان، چون سقف رشد در NA، آسمان است ، رنگ کتاب پایه (که امیدواریم در شش ماهگی دست کم یک دور آن را خوانده باشید!)

 

نه ماه – زرد

 

زرد به رنگ خورشید، که حالا دیگر وقتی از خواب بیدار می شوید می توانید آن را ببینید چون تمام شب را مشغول مصرف نبودید، در ضمن زرد یعنی این که حالا دیگر می توانید هر وقت لازم شد با خیال راحت آزمایش بدهید؟

یک سال – سفید مهتابی

سفید مثل مهتابی که در دل تاریکی می درخشد. درخشان، مثل نوری که اکنون در دل شماست .

 

هجده ماه – خاکستری

هر ابر خاکستری یک حاشیه نقره ای هم دارد . این جاکلید خاکستری هم یک حلقه نقره ای دارد خاکستری به رنگ نوار چسب – برای چسبیدن به برنامه ، خاکستری به رنگ موهای جنگجویان بازنشسته ۔ جنگ دیگر تمام شد؟

 

دو سال به بالا – سیاه

سیاه به رنگ زغال، که بر اثر فشار به الماس تبدیل می شود . اتفاقی که برای ما می افتد ، اگر در سن پاکی بالاتر هم همچنان حرف گوش کن باشیم و باز به جلسه بیاییم .

 

منبع : مجله راه NA

 

نرم افزار روز شمار پاکی اعضا ( ویژه محاسبه روز ، ماه ، سال ) پاکی شما :

 

نرم افزار روز شمار پاکی

 

Visits: 12901

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!