در زمان ترس,بهترین و بدترین انسانیت,دور هم جمع شده,تشکیل جلسات,پشتکار اعضا

در زمان ترس

در زمان ترس,بهترین و بدترین انسانیت,دور هم جمع شده,تشکیل جلسات,پشتکار اعضا

بی اعتمادی و ناامیدی بهترین و بدترین انسانیت را بچشم خود دیدم.از اینکه می دیدم اعضا بطور شخصی در حال کمک کردن در پاک ماندن و ارائه خدمات و تهیه مواد غذایی و انجام هماهنگی های زیادی بودند بسیار برایم نشاط آور بود. روشی که درآن عده ای بصورت یکپارچه دور هم جمع شده و از همدیگر حمایت می کنند برایم جالب بود و این موضوع به من این نکته را نشان داد که انسانها واقعا میتوانند چقدر خوب عمل کنند.در زمان ترس,بهترین و بدترین انسانیت,دور هم جمع شده,تشکیل جلسات,پشتکار اعضا

پس از وقوع سیل به ما اطلاع داده شد که تعمیر محل برگزاری جلسات در بهترین حالت ممکن حدود 6 ماه بطول خواهد انجامید و در این زمان فشار بیش از هر زمان دیگری روی سایر مکانها مناسب برگزاری جلسه  بود.

واحدهای امدادرسانی سایر فضاهای مناسب برای تشکیل جلسات را جهت امدادرسانی اشغال کرده بودند و ما تنها گروهی نبودیم که محل برگزاری جلسه خود را از دست داده باشیم.

بنظر می رسید که محل برگزاری جلسات تا مدتی به روال قبل (فضای باز)، انجام شود. با این حال، با پشتکار اعضا و اندکی خوش شانسی بالاخره یک مکان جدید برای برپایی جلسه پیدا شد.در زمان ترس,بهترین و بدترین انسانیت,دور هم جمع شده,تشکیل جلسات,پشتکار اعضا

پس از یک وقفه 4 ماهه ما مجددا به کنار هم برگشتیم و این جلسه از حمایت خوبی برخوردار است و من اخیرا توانستم جشن 5 سال پاکی خود را در آنجا بگیرم.

از اینکه انجمن معتادان گمنام در زندگی و محل زادگاهم،  بخصوص در شرایط بسیار سخت مرا حمایت میکند از آن سپاسگزاری می کنم.

من این موضوع را می دانم، افرادی که در اطراف من هستند تحت هر شرایطی حاضر می شوند. و امیدوارم بتوانیم همچنان پیام قدرت، اتحاد و امید خود را در جامعه محلی برای همه افرادی که گرفتار بیماری اعتیاد فعال هستند و هنوز راهی جدید برای زندگی پیدا نکرده اند به اشتراک بگذاریم.

 

جانی تریز

منبع  مطلب مجله پشتکار اعضا

NA today منطقه استرالیا

Visits: 186

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!