بیل یا طناب,درحال بهبودی,یک راه جدید زندگی

بیل یا طناب,درحال بهبودی,یک راه جدید زندگی


بیل یا طناب

بیل یا طناب,درحال بهبودی,یک راه جدید زندگی

همانطور که در بخش روانی یک بیمارستان ، بعد از یک اقدام دیگر به خودکشی ، منتظر نشسته بودم ، یکی از اعضای پرسنل که درحال بهبودی بود ، از من پرسید که آیا واقعا می خواهم بمیرم یا این که تمایل دارم از فرصت تجربه یک راه جدید زندگی ، استفاده کنم.

او از من خواست مجسم کنم که در یک گودال عميق زندگی می کنم و به ته آن ، افتاده ام. من دو راه انتخاب داشتم : می توانستم بیلی که برای عمیق تر کردن گودال از آن استفاده می کردم را انتخاب کرده و در صورتی که تصمیم می گرفتم گودال را عمیق تر کنم، می توانستم خاکی را که حفر می کنم ، روی خودم بریزم چون در حقيقت درحال کندن قبرم بودم .

انتخاب دیگر من ، یک طناب آویخته در گودال بود. در انتهای دیگر طناب ، همه شما بودید. اگر طناب را انتخاب می کردم ، به هنگام بالا آمدن ، باید هم زمان های راحت و هم اوقات سختی را می گذراندم.

با چنگ انداختن در طنابی که هر کدام از شما با آن ، سعی در بالا کشاندن من داشتید، ممکن بود انگشتانم مجروح و خون آلود شوند.

تنها چیزی که لازم بود به خاطر داشته باشم این بود که هرگز طناب را رها نکنم. بیل یا طناب,درحال بهبودی,یک راه جدید زندگی

کمی بیش از بیست سال از زمانی که من بیل را رها کرده و طناب را گرفتم، می گذرد و امروز ، همچنان ، خیلی محکم ، طناب را در دست دارم. از همه شما به خاطر این که در آن سر طناب حضور داشتید ، ممنونم ، همه تان را دوست دارم.

بیل یا طناب,درحال بهبودی,یک راه جدید زندگی

منبع : مجله راه NA

 

Visits: 6

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!