از تاریکی اعتیاد تا روشنایی بهبودی

از تاریکی اعتیاد تا روشنایی بهبودی,ذلت اعتیاد,چرخه باطل اعتیاد,درداعتیاد,افکار پوسیده معتاد

از زمان اعتیاد فعالم و مصرف مداوم مواد مخدر و تاریکی های زندگی ام ، هر چه بگویم کم است ، از سختی ها ، در به دری ها ، از ترورهای شخصیتی ، از تنهایی های بی پایان ، بی کاری ، بی پولی ، تخریب چهره و ذلت اعتیاد .

در باتلاقی گیر افتاده بودم ، که هر چه بیشتر دست و پا می زدم ، بیشتر فرو می رفتم . زندگی می کردم تا مصرف کنم و مصرف می کردم تا زندگی کنم ؛ چرخه باطل اعتیاد !

یک سوم عمرم ،بدین صورت گذشت ، چقدر از لذت زندگی سالم و پیشرفت کردن عقب ماندم ، چقدر روابطم با خانواده و اجتماع تیره و تار شده بود ، یک آدم منزوی و گوشه گیر ، در پستو خانه پنهان می شدم ، تا با درداعتیاد بسوزم و بسازم .

عمر انسان خیلی گران مایه است ، زمان به سرعت می گذرد ، روزها ، هفته ها ، ماه ها و سالها ، یک آن می بینید که سنی از شما گذشته است و وقت زیادی برای بازسازی زندگی ندارید !

ای کاش چند سال زودتر با انجمن معتادان گمنام آشنا می شدم ، اما به قول راهنمایم ، برای مثبت فکر کردن و مثبت زندگی کردن ، هیچ وقت دیر نیست .

وقتی با انجمن آشنا شدم ، به غیر از بقیه عمرم که برایم باقی مانده بود ، چیزی زیاد برای از دست دادن نداشتم و تقریبا همه چیزم را از دست داده بودم .

معتادان گمنام ، روش درست زندگی کردن را به من آموخت ، زندگی کردن با امید ، تلاش و سازندگی ، معتادان گمنام مرا از منجلاب بدبختی و در به دری ها رهایی داد ، با آشنایی ام با بیماری اعتیاد و با کارکرد قدم ها ، این باور در من زنده شد که ، من هم می توانم به آرزوهایی که فکر می کردم هیچ وقت به آنها نمی رسم ، با تلاش و پشتکار و مشورت برسم . از تاریکی اعتیاد تا روشنایی بهبودی,ذلت اعتیاد,چرخه باطل اعتیاد,درداعتیاد,افکار پوسیده معتاد

یاد گرفتم دیگر به افکار پوسیده ام اتکا نکنم و از دیگران مشورت بگیرم و در امور زندگی سهم خودم را انجام دهم و الباقی را بخدا بسپارم ، خداوندی مهربان که دست مرا گرفت و از تاریکی اعتیاد به روشنایی بهبودی آورده است.

امروز که تجربه ام را در اختیار سایر دوستان همدردم می گزارم ، 14 سال است که پاک هستم ، امروز در راستای کمک یک معتاد به معتاد دیگر ، تعداد زیادی رهجو دارم ، خدمت می کنم و در کار ، خانواده و اجتماع دارای اعتبار و آبرو هستم .

خداوند را شاکر هستم که این همه لطف نسبت به من و سایر اعضای انجمن داشته است ، امروز بزرگترین نعمت خداوند یعنی نعمت پاکی برای اعضای انجمن ، جای سپاسگزاری فراوان دارد .

امروز آرامش را در زندگی تجربه می کنم و این آرامش را با بزرگترین ثروت های دنیا هم عوض نمی کنم ، امروز همینکه پاک هستم و دغدغه تهیه مواد ندارم خودش برای من بزرگترین ثروت است .

(نویسنده : گمنام )

از تاریکی اعتیاد تا روشنایی بهبودی,ذلت اعتیاد,چرخه باطل اعتیاد,درداعتیاد,افکار پوسیده معتاد

منبع : صدای بهبودی معتادان گمنام

 

 

Visits: 22

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!