اتحاد انجمن در حین وجود مشکلات,اتحاد چه شکلی است,واژه عجیب,انجمن در طول بهبودیم,ویژگیهای مثبت

اتحاد انجمن در حین وجود مشکلات

اتحاد انجمن در حین وجود مشکلات,اتحاد چه شکلی است,واژه عجیب,انجمن در طول بهبودیم,ویژگیهای مثبت

این نوشته درباره ” اتحاد انجمن در حین وجود مشکلات” است. من هرگز نمی دانستم که اتحاد چجوری و چه شکلی است و تا زمانی که وارد انجمن معتادان گمنام نشدم اتحاد برایم یک واژه عجیب و نا آشنا بود. ارتباط با دیگران در انجمن در طول بهبودیم مرا پاک نگه داشته است.

 در عین حال، بهبودی همیشه آسان نیست و بعضی اوقات در شرایط سخت مثل پاندمی کرونا قرار می گیریم. ولی انجمن معتادان گمنام همیشه راهی برای ارتباط برقرار کردن پیدا می کند.اتحاد انجمن در حین وجود مشکلات,اتحاد چه شکلی است,واژه عجیب,انجمن در طول بهبودیم,ویژگیهای مثبت

 مشکلات می توانند منجر به شرایط سخت شوند. اما من شاهد این بوده ام که اعضای انجمن در شرایط دشوار هم به رشد و بهبودی ادامه داده اند. ما شرایط مختلفی را در زندگیمان تجربه می کنیم و یاد می گیریم که به یکدیگر در انجمن تکیه کنیم و ویژگیهای مثبتی را که در خود ایجاد کرده ایم تقویت کنیم.

 می دانم که تنهایی و انزوایی که براثر مشکلات به وجود می آیند می توانند این احساس را در من ایجاد کنند که دیگر به انجمن تعلق ندارم. ولی به هر حال من باید اینگونه افکار را کنار بزنم و به سراغ راهنمایم و دوستانی که بی قید وشرط مرا دوست دارند بروم و در جلسات شرکت کنم.

 این به من کمک می کند که ارتباط، عشق و حمایتی که از جبهه متحد انجمن دریافت می کنم را گسترش دهم. این برنامه به من آموخته که من و ما به عنوان یک انجمن یکپارچه هرگز تنها نیستیم. جلسات مجازی و حضوری همیشه وجود دارند و اگر به جلسه نمی توانم بروم و حتی اگر ذهنم در حال جنگیدن با من است، حداقل باید دست به تلفن شوم و تماس بگیرم.

 این وظیفه ماست که انجمن را مکانی امن و متحد سازیم تا هر عضو علیرغم هرگونه مشکلی که دارد بداند که جایی در انجمن دارد. ما یک انجمن متحد هستیم… ما مکان ارتباط برقرار کردن هستیم…مکانی که به آن خانه می گوییم… مکان عشق و اتحاد.

 جکی

منبع  مطلب مجله

NA today منطقه استرالیا

 

 

Visits: 208

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!