خبرنامه خدمات جهانی آوریل 2021

خبرنامه خدمات جهانی آوریل 2021,نعمت NA,دنیای بزرگ NA

جلد چهاردهم | نسخه سوم | أوریل ۲۰۲۱ |

در سال گذشته ما قول داده بودیم که سعی کنیم نسخه کوتاهتری از خبرنامه خدمات جهانی ارائه کنیم، و حال در این نسخه به قول خود عمل کردیم.

جهت اطلاع بیشتر از فعالیت های جاری خدمات جهانی، ویدیو بروز شده وبینار خدمات جهانی را در صفحه مربوطه ببينيد.

www.na.org/media

خبرنامه خدمات جهانی آوریل 2021,نعمت NA,دنیای بزرگ NA

تالی

این اولین خبرنامه خدمات جهانی پس از درگذشت گرداننده هیئت امنا تالی هم است. او برای ما و برای NA یک نعمت بود و ما بیش از حد تصور جای خالی وی را احساس می کنیم. ما می دانیم که بسیاری از شما در این غم شریک هستید. او سپاسگزار عشق انجمن و فرصت خدمت بود و آن را توسط گردانندگی وبینار مربوط به کنفرانس درست یک روز قبل از مرگ خود ثابت کرد ما همگی با حفظ همان روحیه خدمت ياد او  را گرامی می داریم.

گزارش مالی اوضاع مالی ما همچنان در حال نوسان است. ما هنوز در حال مقابله با این شرایط هستیم ما در تمام زمینه ها به غیر از تولید داخلی و هزینه های قانونی کمبود بودجه داريم ما کنترل کمتری بر درآمد خود داریم. در اواخر سال گذشته فروش نشریات بهتر شد، اما به هر حال درآمد خالص ما از نشریات ۴۰٪ کمتر از سال قبل بود.

درصد قابل توجهی از سفارشات نیز از طرف مراکز اصلاحی و بازپروری ها بود، که دیگر بعلت قانون منع عبور و مرور به پانل های ا&H دسترسی نداشتند از آنجا که دنیا در حال برگشت به شرایط عادی است، فروش نشریات افزایش یافته است، البته ما هنوز نسبت به خود اتکا بودن از طریق کمک های داوطلبانه اعضا متعهد هستیم.

هدف بلند مدت این است که حداقل ۷۰% از هزینه خدمات ما توسط اعانه اعضا تامین شود و نه فروش نشریات این خدمات تقریبا دو سوم بودجه ما را در بر می گیرد و شامل اکثر خدمات ماست بغير از توزیع نشریات و هزينه توليد. در شرایط عادی (بدون بیماری فراگیر)، هزینه های خدمات جهانی جهت ارائه خدمات پنج و نیم میلیون دلار است، که ۷۰ آن برابر می شود با ۳۸۸۵۰۰۰ دلار در سال پارسال اعانه اعضا حدود یک میلیون دلار بود، که نشان میدهد ما فقط یک چهارم از راه را برای رسیدن به هدف طی کردیم.

با تشکر از تمام کسانی که به ما کمک مالی کردند. اعانات ماهيانه مستمر و منظم یکی از مطمئن ترین منابع درآمد ما است و خوشحالیم که اعلام کنیم مبلغ كل اعانات اعضا حدود ۱۰ برابر در طی سال گذشته افزایش یافته، و تعداد اعانات ماهيانه مستمر از کمتر از ۵۰ مورد ماهیانه به مبلغ کل ۲۰۰۰ دلار در ماه فوریه ۲۰۲۰ به ۷۵۰ مورد ماهیانه و مبلغ کل ۲۰۰۰۰ دلار در ماه افزایش یافته است. تنها قسمت از درآمدهای ما که در سال گذشته افزایش یافت همين اعانات بود. متشکریم معتادان اگر بخواهند قادر به انجام هر کاری هستند. اگر ۱۰۰۰۰ عضو هر ماه ۱۰ دلار و ۱۰۰۰۰ نفر دیگر هر ماه ۲۰ دلار اعانه کنند، ما تقریبا به هدفی که در بالا مطرح کردیم دست خواهیم یافت ما تصاویری با کد QR بارگذاری کرده ایم که با اسکن آن شما به راحتی  می توانید

www.na.org/contribute

وارد می شوید تا اگر می خواهید در جلسات خود از آن استفاده کنید. شما می توانید این کدها را در قسمت اعانه به خدمات جهانی در صفحه مربوط به منابع آنلاین در سایت پیدا کنید

www.na.org/virtual

خبرنامه خدمات جهانی آوریل 2021,نعمت NA,دنیای بزرگ NA

جعبه ابزار خدماتی محلی دو تمرکز جهت پیشبرد این پروژه وجود دارد بهترین روش استفاده از جلسات مجازی NA: رئوس مطالب را در

www.na.org/toolbox

بررسی کنید و اگر مطلبی برای اضافه کردن دارید، آن را برای ما بفرستید. این مطالب در نهایت به ابزار با ابزارهایی برای جلسات مجازی تبدیل خواهند شد جلسات مجازی چگونه به دنیای بزرگ NA و خدمات آن وصل می شوند: لطفا فرم نظرسنجی را در

www.na.org/survey

پر کنید. ما تلاش داریم تا اطلاعات بیشتری در مورد اینکه جلسات مجازی چگونه با | بدنه های خدماتی ارتباط و همکاری دارند، جمع آوری کنیم. لطفا تجربه خود را با ما در میان بگذارید ما در ضمن چشم انتظار گفتگوی هستیم که در کنفرانس بعدی خدمات جهانی خواهیم داشت که آیا جلسات مجازی باید با توجه به معیارهای کتابچه گروه یک گروه بحساب آیند یا خیر. نظرسنجی هم در همین رابطه است و پاسخ شما به گفتگوی ما کمک خواهد کرد.

خبرنامه خدمات جهانی آوریل 2021,نعمت NA,دنیای بزرگ NA

دانلود فایل کامل

 

 

 

Visits: 5

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!