گل و مخمل و نور,داستان بهبودی اعتیاد,آرامش بهبودی,معجزات na,پنجاه سال اعتیاد

گل و مخمل و نور

گل و مخمل و نور,داستان بهبودی اعتیاد,آرامش بهبودی,معجزات na,پنجاه سال اعتیاد

سلام

حکایت غریبی است فراز و فرود درد کشیده هایی که هر کدام داستانی در سینه دارند که در وقت بیان، بغض گنگی گلوی شان را می فشارد.

بی سبب نیست که من و هزاران همدرد دیگر، هنگام خواندن داستان زندگی دوستان مان، همان شخصی می شویم که مطلب را نوشته خود او، که دردمان مشترک است و درمان نیز هم شاید مسیر زندگی و تجربه های مان کمی متفاوت باشد ولی حال درون و احساساتمان بسیار شبیه به هم است و همین برای آن که بتوانیم یکدیگر را عاشقانه بغل کنیم و ببوسیم گوشه ای خلوت بیابیم و بگوییم و بشنویم تا سبک شده و رها گردیم، کافی است. من سرگشته و حیران، سال ها به دنبال همین یک دلی و صفا بودم از ساختمان های مجلل و باغ ها گرفته تا خرابه ها و سردابه ها وجب به وجب دنبال یافتنش بودم آدم های جور واجور، داروهای مختلف بیمارستان ها و دوستان زیادی را امتحان کردم ولی نشد که بهایش سخت سنگین تر بود. زیبایی صورت و سیرت جوانی چهره و دل آرامش درون و بعد کم کم اسم و رسم و آبرو همه را دو دستی تقدیم کردم و به جایی رسیدم که آرزوی مرگ که نه، بارها اقدام به آن کردم. گل و مخمل و نور,داستان بهبودی اعتیاد,آرامش بهبودی,معجزات na,پنجاه سال اعتیاد

از خودم، چهره ام، اسمم، از زمین و زمان بیزار بودم و گریزان. بارها فریاد زدم که ای خدا چرا تمامش نمی کنی، نمی خواهم این زندگی عفن را، بگیر جانم را و خلاص. اما آن سراسر پاکی، آن خدایی که شاید امروز کمی او را شناخته باشم در جواب کفرگویی هایم هدیه ای عزیز و گران بها نثارم کرد و من انجمن معتادان گمنام را یافتم. امروز یک سال و دوماه و یازده روز است که پاکم ورها از هر قید و بند. گل و مخمل و نور,داستان بهبودی اعتیاد,آرامش بهبودی,معجزات na,پنجاه سال اعتیاد

 حالا دیگر وقتی چهره ی خود را در آینه می بینم احساس لذت می کنم دیگر با خود و دیگران و خدا نمی جنگم بلکه هر سه را عاشقانه دوست دارم. دیگر دست به خودکشی نمی زنم که برعکس هر روز و هر لحظه از این که زنده ام نفس می کشم و مثل یک انسان کنار همسر و پسر کوچکم زندگی خوبی دارم احساس غرور می کنم آرامش دارم و هر روز خبرهای خوبی می شنوم.

پدرم بعد از پنجاه سال مصرف سی و سه روز است که پاک شده و برادرم، روز اول سم زدایی را می گذارند خدایا کمکش کن بله معجزات یکی پس از دیگری به وقوع می پیوندد و من شکر گزار صفای دوستان بهبودی و خدای خوبم هستم.

گل و مخمل و نور,داستان بهبودی اعتیاد,آرامش بهبودی,معجزات na,پنجاه سال اعتیاد

مجله پیام بهبودی زمستان 1386

Visits: 44

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!