پاکی من گنج من است,انجمن بهبودی NA,دور باطل اعتیاد

پاکی من گنج من است,انجمن بهبودی NA,دور باطل اعتیاد


پاکی من گنج من است,انجمن بهبودی NA,دور باطل اعتیاد,معتاد ، هر معتادی

پاکی من گنج من است,انجمن بهبودی NA,دور باطل اعتیاد

و چنان از آن محافظت می کنم  که انگار به جانم بسته است چون واقعا هم جانم به آن بسته است

کتاب پاکزیستن ، فرصتی دیگر برای زیستن

هر از گاهی من وارد جلسه ای می شوم که عمیقا بر زندگی و بهبودی من تأثیر می گذارد جلسه آزادی» روز های جمعه در ۷ اگست ۲۰۰۹ از جمله چنین جلساتی بود. می شکر گزاره یک معتاد در حال بهبودی اهل نابمو در بریتیش کلمبیای کانادا هستم ناناسمو شهر نسبتا کوچکی است (جمعيت: ۹۰۰۰۰ نفر) که انجمن بهبودی NA پر جمعیتی دارد .

در آن جمعه کذایی، دوست عزیزی قرار بود مناسبت بسیار مهمی را جشن بگیرد. قرار بود این خانم کیک بیست و پنجمین سالگرد پاکی اش را بگیرد. این اتفاق به خودی خود بسیار شوق انگیز بود. اما جشن به همین جا خاتمه نیافت.

در میان شرکت کنندگان، چند مهمان از شهرهای دیگر هم داشتیم. همین طور بعضی از دوستان قدیمی ماری از آن روزهای اول در ونکوووره یعنی موقعی که NA هنوزخیلی کوچک بود. پنج نفر از این دوستان هم می خواستند سالگرد پاکیشان را جشن بگیرند.

چند نفر دیگر هم که سالگردهای پاکی شان یکی دوهفته با هم فاصله داشت قرار بود سکه هایشان را بگیرند. مدت پاکی این افراد، روی هم رفته به ۱۸۸ سال می رسید و برای این که معلوم شود ما می توانیم ، دور باطل اعتیاد را بشکنیم، پسر همان دوست ما پاکی سی روزه اش را جشن گرفته و برادرش هم با چهار سال و نیم پاکی ، در جلسه حضور داشت. هر دو از مادرشان بابت کمکش در روشن کردن راه قدردانی کردند یکی دیگر از خانمها با پاکی چشم گیر سکه ۲۶ سالگی و دخترش سکه ۱۴سالگی را دریافت کردند حس و حال آن روز جلسه شگفت انگیز بود.

آدم کاملا می تونست شور و حال موجود در فضا را احساس کند، و احساس شکرگزاری و امیدی که در فضا موج میزد تا مدتها در دل کسانی که شاهد آن روز بینظیر بودند حضور خواهد داشت. مایه شکرگزاری بود که مرا با پنج سال پاکی، به چشم تازه وارد  می دیدند.

پاکی من گنج من است,انجمن بهبودی NA,دور باطل اعتیاد

معتاد ، هر معتادی، می تواند مصرف مواد مخدر را قطع کند، از وسوسه مصرف رهایی یابد. و راهی جدید برای زندگی پیدا کنند. ما دچار نوعی بیماری هستیم، اما به واقع بهبود می یابیم.

پاکی من گنج من است,انجمن بهبودی NA,دور باطل اعتیاد

منبع : مجله راه NA

 

Visits: 1570

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!