همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی

همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی


همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی

همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی
” بازگشت به اصول”

۲۲،۲۳،۲۴ ماه مه ۲۰۲۰

برابر با 2 و3 و 4 خرداد ماه 1399

 

آرشیو : 

همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی

رهجوی من برایم به چه معناست؟

من هرگز انتظار نداشتم که تا این حد از راهنما بودن ، لذت ببرم. در حال حاضر ، شش ماه است که من، راهنمایی خانم هستم. او ، اولین کسی است که در طول نه سال پاکی ام ، به معنای واقعی با او “جور” هستم.

قبل از این که راهنمای او شوم ، او لغزش کرده و دوباره به ما پیوسته بود. وقتی که او را در اولین جلسه بازگشتش به NA ، دیدم ، هر دو فهمیدیم که به یکدیگر ، نیاز داریم.

از آن زمان به بعد، ما باهم ، قدم ها را کار می کنیم. من مطمئن هستم که او پاک خواهد ماند (البته در صورتی که به من گوش دهد!) و به مرور، او هم ، راهنمای سایر خانم ها ، خواهد شد.

این چرخه ، یکی از زیباترین بخش های NA است . مرا به یاد فیلم برداری مقطع مقطع از دگردیسی  کرم حشره به ی پروانه، می اندازد.

این از آن دسته کلیشه هایی است که واقعیت دارند. او باعث می شود احساس کنم بهتر از آن چیزی هستم که فکر می کنم. او دردناک ترین و بی معنی ترین احساسات اش را با من در میان می گذارد و من از این که او به من زنگ می زند، احساس افتخار می کنم . همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی

نهایتا ما به اکثر موضوعات ، می خندیم که شیوه من در برخورد با مسائل بوده و در طول زمان ، کارآیی آن را آزمایش کرده ام. خندیدن ، برای ما ، خیلی کار می کند به شرطی که همراه با اصول بهبودی باشد.

ما چیزهای مشترک زیادی با هم داریم و این فقط حرف نیست. وقتی که ما از روی کتاب های NA می خوانیم، اغلب متوجه می شویم که هردو ، زیر پاراگراف های مشابهی را خط کشیده ایم و خنده مان می گیرد.

هر دوی ما ، زنان جوانی هستیم که مشکلات مشابهی داریم ، ولی از ما دو نفر ، این من هستم که استفاده از برنامه برای ی زندگی متعادل NA را یاد گرفته ام و چون به خاطر زندگی ام ، سپاسگزار هستم ، آنچه را که می دانم با او گفتگو می کنم.

من از این نمی ترسم که بگذارم او بفهمد من هنوز عصبانی و غمگین و تنبل می شوم و احساس تنهایی می کنم ولی در عین حال ، می گذارم تا او ببیند که من چگونه از میان این احساسات می گذرم و به سمت موفقیت یا عدم موفقيت بعدی حرکت کرده و کماکان ، پاک می مانم.

ما به طور مرتب در هفته ، باهم به دو جلسه می رویم ، با تازه واردان ، حرف زده و آن ها را در آغوش می گیریم.همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی

داشتن او در زندگی ام ، یک بعد دیگر از شناخت من از خودم را آشکار کرده است. من احساس می کنم برای دنیا، مفيدترم. من در حد توانایی ام ، مفید هستم و با او ، نه به چیزی تظاهر می کنم و نه چیزی را انکار می کنم.

احساس می کنم تجربیات منحصر به فرد من شكفته شده اند تا من بتوانم به این زن کم کرده و همراه بهبودی او باشم. من و او در سلیقه ها و تمایلات مان ، خیلی به هم شباهت داریم و من با قاطعیت می توانم بگویم که او موجود دوست داشتنی و خارق العاده ای است.

بنابراین من هم هستم! ( چه کسی قبلا این را می دانست؟) ما دو معتاد هستیم که به یکدیگر کم می کنیم تا شگفتی های مان را ببینیم شما می توانید در مورد روابط راهنما و رهجو، کتاب ها و جزوه های مان را بخوانید ولی ارتباط من با رهجویم فراتر از آن چیزی است که به من گفته اند از بهبودی انتظار داشته باشم.

من موظف هستم هدیه ام را با کسانی که آماده هستند ، تقسیم کنم. من به خاطر زندگی ام که در آن از انجام چنین کاری ، خوشحال هستم ، سپاسگزارم.

وقتی به او فکر می کنم ، سپاسگزاری ام ، چند برابر می شود. من از رهجویم، یا نشئگی جدید می گیرم ، نشئه تر و بهتر از آنچه که فکر می کردم می توانم در عین پاکی داشته باشم. واقعا خوشحالم که آنقدر اینجا ماندم تا این احساس را پیدا کنم.

همایش ساحل شرقی اسکاتلند,کتاب های NA,زندگی متعادل NA,همراه بهبودی

منبع :  مجله راه NA

 

Visits: 4

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!