رهجوی من,برایم به چه معناست,بازگشت به NA,زیباترین بخش های NA,همراه بهبودی

رهجوی من,برایم به چه معناست,بازگشت به NA,زیباترین بخش های NA,همراه بهبودی


رهجوی من ، برایم به چه معناست؟

رهجوی من,برایم به چه معناست,بازگشت به NA,زیباترین بخش های NA,همراه بهبودی

من یک زن هستم و هرگز انتظار نداشتم که تا این حد از راهنما بودن : لذت ببرم. در حال حاضر ، شش ماه است که من راهنمای به خانم دیگر هستم. او ، اولین کسی است که در طول نه سال پاکی ام ، به معنای واقعی با او “جور” هستم.

قبل از این که راهنمای او شوم ، او لغزش کرده و دوباره به ما پیوسته بود. وقتی که او را در اولین جلسه بازگشتش به NA ، دیدم ، هر دو فهمیدیم که به یکدیگر ، نیاز داریم.

از آن زمان به بعد، ما باهم ، قدم ها را کار می کنیم. من مطمئن هستم که او پاک خواهد ماند (البته در صورتی که به من گوش دهد) و به مرور، او هم ، راهنمای سایر خانم ها ، خواهد شد.

این چرخه ، یکی از زیباترین بخش های NA است ، مرا به یاد فیلم برداری مقطع مقطع از دگردیسی . کرم حشره به یک پروانه می اندازد.

این از آن دسته کلیشه هایی است که واقعیت دارند او باعث می شود ، احساس کنم بهتر از آن چیزی هستم که فکر می کنم. رهجوی من,برایم به چه معناست,بازگشت به NA,زیباترین بخش های NA,همراه بهبودی

او دردناک ترین و بی معنی ترین احساسات اش را با من در میان می گذارد و من از این که او به من زنگ می زند ، احساس افتخار می کنم ، نهایتا ما به اکثر موضوعات ، می خندیم که شیوه من در برخورد با مسائل بوده و در طول زمان ، کارآیی آن را آزمایش کرده ام. خندیدن ، برای ما ، خیلی کار می کند به شرطی که همراه با اصول بهبودی باشد.

ما چیزهای مشترک زیادی با هم داریم و این فقط حرف نیست. وقتی که ما از روی کتاب های NA می خوانیم ، اغلب متوجه می شویم که هردو ، زیر پاراگراف های مشابهی را خط کشیده ایم و خنده مان می گیرد.

هر دوی ما ، زنان جوانی هستیم که مشکلات مشابهی داریم ، ولی از ما دو نفر ، این من هستم که استفاده از برنامه برای یک زندگی متعادل را یاد گرفته ام و چون به خاطر زندگی ام ، سپاسگزار هستم ، آنچه را که می دانم با او مشارکت می کنم.

من از این نمی ترسم که بگذارم او بفهمد من هنوز عصبانی و غمگین و تنبل می شوم و احساس تنهایی می کنم ، ولی در عین حال ، می گذارم تا او ببیند که من چگونه از میان این احساسات می گذرم و به سمت موفقیت یا عدم موفقیت بعدی حرکت کرده و کماکان ، پاک می مانم.

ما به طور مرتب در هفته ، باهم به دو جلسه می رویم ، با تازه واردان : حرف زده و آن ها را در آغوش می گیریم . رهجوی من,برایم به چه معناست,بازگشت به NA,زیباترین بخش های NA,همراه بهبودی

داشتن او در زندگی ام ، و بعد دیگر از شناخت من از خودم را آشکار کرده است. من احساس می کنم برای دنیا ، مفيدترم. من در حد توانایی ام ، مفيد هستم و با او ، نه به چیزی تظاهر می کنم و نه چیزی را انکار می کنم.

احساس می کنم تجربیات منحصر به فرد من شكفته شده اند ، تا من بتوانم به این زن کمک کرده و همراه بهبودی او باشم.رهجوی من,برایم به چه معناست,بازگشت به NA,زیباترین بخش های NA,همراه بهبودی

من و او در سلیقه ها و تمایلات مان ، خیلی به هم شباهت داریم و من با قاطعیت می توانم بگویم که او موجود دوست داشتنی و خارق العاده ای است، بنابراین من هم هستم ( چه کسی قبلا این را می دانست؟) ما دو معتاد هستیم که به یکدیگر کمک می کنیم تا شگفتی های مان را ببینیم .

شما می توانید در مورد روابط راهنما و رهجو ، کتاب ها و جزوه های مان را بخوانید ، ولی ارتباط من با رهجویم فراتر از آن چیزی است که به من گفته اند و از بهبودی انتظار داشته باشم. من موظف هستم هدیه ام را با کسانی که آماده هستند ، تقسیم کنم . من به خاطر زندگی ام که در آن از انجام چنین کاری ، خوشحال هستم ، سپاسگزارم.

وقتی به او کمک می کنم ، سپاسگزاری ام ، چند برابر می شود . من از رهجویم ، نشئگی جدید می گیرم ، نشئه تر و بهتر از آنچه که فکر می کردم ، می توانم در حین پاکی داشته باشم. واقعا خوشحالم که آنقدر اینجا ماندم تا این احساس را پیدا کنم .

رهجوی من,برایم به چه معناست,بازگشت به NA,زیباترین بخش های NA,همراه بهبودی

منبع : مجله راه NA

 

 

Visits: 20

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!