من دارم چه کسی می شوم ؟

من دارم چه کسی می شوم ؟,همیشه یک معتاد,زندگی بدون مشروب و مواد,حمایت و پشتیبانی معتاد

من مریض و سرشار از ترس وارد اتاق های NA شدم، به عنوان یک معتاد که ۴۹ سال از عمرش می گذشت، می دانستم که دارم جان خود را از دست می دهم، اما چیزی سر انجام گفت: (( بس است. )) دویدن بس است، دنبال نشئگی رفتن بس است، زندگی خود و دیگران را به خطر انداختن بس است ، گیج و سر درگم بودم هیچ راه دیگری بلد نبودم .

در na آن چیز را که هرگز تصورش را نمی کردم ، یافتم ، اخيرا قدم اول را برای بار سوم کار کردم، حقیقتا زندگیم را تغییر داد، نه این که دو بار اول مؤثر واقع نشدند، اما این بار چیزی فراتر از قطع مصرف مواد مخدر آموختم.

در ابتدای ورود به برنامه، راهنمایم این قول را به من داد که اگر اصول برنامه را دنبال کنم، وسوسه ام کمرنگ خواهد شد و این اتفاق افتاد، بله، من همیشه یک معتاد خواهم بود و هنوز هم بعضی اوقات مورد هدف بیماریم قرار می گیرم، اما اکنون ابزاری برای مقابله با آن دارم که توسط آن ها وسوسه روزانه و ساعتی ام پشت سر گذاشته شده است.

آن ترس و اضطراب دیگر ناپدید شده و حالا تمرکز من بر روی زندگی است نه جنگ و تقلا، تمام افکارم را متمرکز کرده ام بر روی تبدیل شدن به آن زنی که همیشه می خواستم باشم.

همیشه به دلیل این که خدا مرا یک روز دیگر بیدار می کرد تا بجنگم از او رنجش داشتم، اما اکنون بیدار می شوم و نیروی بر ترم را به این علت که یک روز دیگر اجازه بیدار شدن به من داد شکر می کنم، فرصتی که کسی دیگر ممكن است نداشته باشد اما من داشتم.

پس قدردان او هستم، هر روز، حتی روز های سخت، زندگی همیشه همراه با شادی و خوشی نیست، اصلا قرار نیست این چنین باشد، بدون درد، طعم شیرین شادی را حس نخواهیم کرد، بدون اشتباه کردن چیزی نخواهیم آموخت. من دارم چه کسی می شوم ؟,همیشه یک معتاد,زندگی بدون مشروب و مواد,حمایت و پشتیبانی معتاد

در ابتدا زندگی را بدون مشروب و مواد نمی توانستم تصور کنم، اما اکنون بدون آنها امروز را سپری می کنم و این را دوست دارم .

افراد فوق العاده ای را در na ملاقات کردم، آن ها جزئی از خانواده من شده اند که به هر شکلی از پول گرفته تا غذا، تماس های تلفنی، حمایت و پشتیبانی و حتی با اشک ها و لبخندهایشان مرا  یاری می دهند.

دوستان، من به شما عشق می ورزم، زندگی یک هدیه خارق العاده است، اکنون این را می دانم، NA و اعضای آن زندگی مرا نجات دادند، اگر در حال عذاب کشیدن هستید، اوضاع بهتر خواهد شد ، اما باید تمایل به انجام یک سری کارها را داشته باشید، ارزشش را دارد و شما هم ارزشش را دارید، من آن زنی نیستم که در هنگام ورود به اتاق های NA بودم و این را دوست دارم. (کریس اس)

من دارم چه کسی می شوم ؟,همیشه یک معتاد,زندگی بدون مشروب و مواد,حمایت و پشتیبانی معتاد

منبع : مجله صدای بهبودی na

 

 

Visits: 7

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!