عملکرد این برنامه چگونه است؟ (فقط برای امروز 16 دی)


 

عملکرد این برنامه چگونه است؟ (فقط برای امروز 16 دی)

عملکرد این برنامه چگونه است؟,فقط برای امروز 16 دی,علاقه معتادان,چگونه باید پاک بمانم؟

سابقاً فکر می کردم پاسخ تمام پرسش های خود را در اختیار دارم ، اما امروز خوشحالم از اینکه این چنین نیست .

کتاب پایه

***

 

دو کلمه مورد علاقه اکثر معتادان چیست؟ « من می دانم ! » متأسفانه بسیاری از ما وقتی وارد NA می شویم فکر می کنیم پاسخ تمام پرسش ها را در اختیار داریم. ما درباره مشکلات خود دانش زیادی داریم. اما این دانش هرگز به تنهایی به پاک ماندن ما کمک نکرده است.

اعضایی که بهبودی طولانی مدت به دست آورده اند، اولین کسانی هستند که می پذیرند هر چه بیشتر در اینجا بمانند، چیزهای بیشتری را باید یاد بگیرند. اما آنها مسئله ای را به خوبی می دادند : با پیروی از این برنامه ساده دوازده قدمی ، توانسته اند پاک بمانند .

آنها دیگر نمی پرسند “چرا”، بلکه می پرسند “چگونه”. ارزش گمانه پردازی بی پایان در مقایسه با تجربه معتادانی که روشی را برای پاک ماندن و پاک زندگی کردن پیدا کرده اند، رنگ می بازد.

این مسئله بدین معنا نیست که در صورت لزوم نمی پرسیم “چرا” به NA نمی آییم که فکر کردن را کنار بگذاریم ! اغلب اوقات ارزش قائل شدن برای پرسش های خود فکر بسیار خوبی است.

به جای اینکه بپرسیم “چرا”، می پرسیم “چگونه” ، چگونه این قدم را بردارم ؟ چه مواقعی باید در جلسات حضور یابم ؟ چگونه باید پاک بمانم؟

***

عملکرد این برنامه چگونه است؟,فقط برای امروز 16 دی,علاقه معتادان,چگونه باید پاک بمانم؟

فقط برای امروز : پاسخ تمام پرسش ها را در اختیار ندارم، اما می دانم کجا باید پاسخ پرسش های مهم را پیدا کنم. امروز ، از معتاد دیگری می پرسم، عملکرد این برنامه چگونه است ؟

 

 

 

Visits: 474

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!