کتابچه سفید

کتابچه سفید


شصتمین سالگرد کتابچه سفید (LWB)

شصتمین سالگرد کتابچه سفید (LWB),کتابچه سفید الماس,پروژه معنوی کتابچه سفید

امسال شصتمین سالگرد کتابچه سفید (LWB) است.

آیا می دانید طی 20 سال گذشته ، *جوامع* مطابق با سیاست توصیف شده در راهنمای خدمات جهانی در NA ، داستان های محلی را در LWB منتشر می کنند؟ علاوه بر هشت داستان در نسخه انگلیسی زبان ، 85 داستان دیگر در 13 نسخه زبان دیگر (LWB )منتشر شده است یا در آینده نزدیک منتشر می گردد.

برای گرامی داشت سالروز کتابچه سفید الماس ، ما قصد داریم همه 93 داستان را در یک نسخه ویژه از کتابچه سفید جمع آوری کنیم.

مایملک معنوی به هیئت امنا خدمات جهانی این امکان را می دهد که نشریات NA را دسته بندی ، گلچین شده و یا بسته بندی مجدد کند ، به شرطی که با اطلاع رسانی 120 روزه ارائه شود .
ما چنین اطلاعیه ای را با عنوان “اطلاعیه ژوئن 2021 برای LWB” در www.na.org/fipt ارسال کرده ایم ، آن را بررسی کنید و در حالی که آنجا هستید ، اگر قبلاً آن را تماشا نکرده اید ، فیلم FIPT را تماشا کنید. (FIPt منظور بروشور مایملک معنوی می باشد)

همچنین فراموش نکنید که آخرین دسته از مطالب بررسی و ورودی پروژه معنوی هر اصل روحانی در یک روز در www.na.org/spad ارسال شده است.

این کار بسیار سخت با کارمندان و عدم امکان ملاقات حضوری بیش از یک سال طول کشیده است ، اما ما همچنان در صدد انتشار پیش نویس تصویب در گزارش دستور کار کنفرانس 2022 هستیم. شصتمین سالگرد کتابچه سفید (LWB),کتابچه سفید الماس,پروژه معنوی کتابچه سفید

روز اتحاد امسال 4 سپتامبر خواهد بود ، آگهی ها به زبان انگلیسی ، پرتغالی و اسپانیایی در www.na.org/nawsevents ارسال شده اند.

مثل همیشه ، اگر سوالی دارید به ما اطلاع دهید : ایمیل هیات امنا: wb@na.org

شصتمین سالگرد کتابچه سفید (LWB),کتابچه سفید الماس,پروژه معنوی کتابچه سفید

در خدمت شماها ، هیئت امنا خدمات جهانی

 

Visits: 23

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!