رمز موفقیت یک معتاد

رمز موفقیت یک معتاد,یک عضو بهبودی,دستاوردهای بهبودی معتاد,مقابل بیماری اعتیاد

اکنون که این نامه را برای مجله صدای بهبودی معتادان گمنام می نویسم مدت 8 سال از پاکی من می گذرد ، در طول دوران مصرف ام ، خیلی تلاش کردم تا بتوانم قطع مصرف کنم ، ولی هیچ راهی را بلد نبودم، من هیچ اطلاعی در مورد اینکه معتادان گمنام وجود دارد و می تواند به من کمک کند تا قطع مصرف کنم و زندگی بدون مصرف مواد را تجربه کنم، نداشتم.

پس از سالیان طولانی مصرف مواد مخدر و اعتیا فعال ،حدود 31 سال سن داشتم که با ناامیدی کامل پیام برنامه را از یک دوست بهبودی دریافت کردم ، با ناباوری تمام در برنامه حضور پیدا  کردم، با این فکر که آیا معتادان گمنام به من جواب می دهد ؟ یا دوباره در جنگ با اعتیاد فعال ام ، شکست خواهم خورد؟

در جلسات بهبودی معتادان گمنام با دلگرمی و عشق و محبت از من استقبال شد و مرا برای حضور مجدد در جلسات دعوت کردند.

من هم رفتن به جلسات را ادامه دادم، برای شرکت در جلسات ، از ایالت مان مسافت حدود چندین مایل را طی می کردم و به ایالت های دیگر سفر می کردم ، تا به مشارکت های سازنده ی اعضا گوش فرا دهم.

طبق رهنمود اعضای قدیمی تر ، در نود روز و نود جلسه شرکت کردم، زمانی که به پاکی یکسالگی رسیدم ، به این مسئله پی بردم که ، NA بهترین جایگاه برای یک معتاد است.

من می توانم پاک شوم و پاک زندگی کنم ، به دیگران اجازه زندگی بدهم، به شرط اینکه ؛ برنامه معتادان گمنام را با جدیت دنبال کنم، بعد از مدتی شروع به مرور قدم ها کردم .

به پیشنهاد راهنمایم ، شروع به انجام خدمات در NA نمودم ، به واسطه رعایت اصول معتادان گمنام و حضور در برنامه رفته رفته اعتماد از دست رفته ام را دوباره به دست آوردم ، در ایالت مان جلسه ای برای معتادان وجود نداشت، بعد از سه سال پاکی به کمک چند نفر از دوستان بهبودی ، استارت یک گروه جدید در ایالت مان را زدیم ، امروز تعداد زیادی عضو بهبودی داریم که ، در این جلسه شرکت می کنند و در کنار هم مشغول انجام خدمات در NA هستیم.

به عنوان یک عضو در برنامه معتادان گمنام ، رمز موفقیت یک معتاد را خوب گوش دادن به رهنمودهای راهنما و دوستان بهبودی می دانم و استفاده از ابزارهایی مانند : مرور قدم های دوازده گانه ، خدمت و پشتکار با داشتن صبر و انجام دادن سهم منصفانه ی خودم بعنوان یک عضو NA ، به دستاوردهای بهبودی دست پیدا کردم.

امروز در مقابل بیماری اعتیاد ، ابزارهایی بدست آورده ام که به کمک آنها می توانم ، فقط برای امروز ، زندگی پاک توام با آرامش را تجربه کنم .

رمز موفقیت یک معتاد,یک عضو بهبودی,دستاوردهای بهبودی معتاد,مقابل بیماری اعتیاد

نویسنده : (گمنام)

رمز موفقیت یک معتاد,یک عضو بهبودی,دستاوردهای بهبودی معتاد,مقابل بیماری اعتیاد

منبع : مجله صدای بهبودی معتادان گمنام

 

 

Visits: 418

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!