رساندن پیام,در قالب خدمت,فرای آن,بچه های انجمن,جستجوی بهبودی

رساندن پیام,در قالب خدمت,فرای آن,بچه های انجمن,جستجوی بهبودی


رساندن پیام در قالب خدمت و فرای آن

رساندن پیام,در قالب خدمت,فرای آن,بچه های انجمن,جستجوی بهبودی

امروز ، مای دوست عزیز و یکی از گنجینه های با ارزش انجمن معتادان گمنام را به خاک سپاردیم . نماینده منطقه ما، در روز ۲۶ نوامبر 2019 درگذشت.

او ، وظایف خدماتی اش را با جدیت و به درستی ، انجام داد . او این توانائی را داشت که نظر خود را بیان کرده و نتیجه را رها کند.

من عقیده دارم که این توانایی او ، ناشی از زندگی در برنامه بر اساس کارکرد دوازده قدم بود . در روح دوست ما در زمان حیات اش ، چیزی وجود داشت که کماکان ، بعد از مرگ او نیز آدم ها را تحت تاثیر قرار می دهد. رساندن پیام,در قالب خدمت,فرای آن,بچه های انجمن,جستجوی بهبودی

در مسیر زندگی های زمینی مان ، ما با شنیدن خبر فوت یک عزیز ، دچار توقفی درد آور می شویم .

زمان متوقف می شود . ما از برنامه های دنیای فانی خود مثل شغل ، مکان هایی که حضور داریم و کارهایی که انجام می دهیم ، رها می شویم .

بله ، ما باید شغل داشته و زندگی مان را تامین کنیم ولی وقتی به این دروغ که می گویند شغل یا موقعیت مالی، ما را از سایر دوستان مان ، برتر می سازد، بها می دهیم در حقیقت، مرگ روحانی خود را می خریم. ما این توانایی را داریم که هم شغل خود را دنبال کنیم و هم این که اجازه دهیم عشق مان به دیگران برسد .

این لازمه خدمت است . بهبودی ، از طریق قدم ها و خدمت ، فرصتی برای ما فراهم می کند تا ما دورغ هایی که زمانی برای مان کار می کرد را فراموش کنیم . وقتی که تمامی اطلاعات اشتباه و نواقص خود را رها می کنیم ، روح های ما ، شبیه یکدیگر می شوند. رساندن پیام,در قالب خدمت,فرای آن,بچه های انجمن,جستجوی بهبودی

وقتی از سخنان منحرف کننده و انگیزه های خود محورانه پرهیز می کنیم، می توانیم متوجه شباهت های مان با یکدیگر شویم .

کسانی که در مراسم تشییع جنازه ، حضور پیدا کرده بودند به گروه های مختلفی تعلق داشتند: همکاران ، خانواده ، دوستان ، یکی از همکاران او که استاد بود و البته ، مراسم پر بود از اعضای انجمن . وقتی می دیدم که بچه های انجمن ، چگونه با محبت خود ، پدر و مادر دوست مان را تسکین می دادند ، از این که عضوی از انجمن معتادان گمنام هستم ، احساس سپاسگزاری می کردم .

گرد هم آمدن این همه آدم های مختلف به دور هم ، به خاطر این ی نفر که در همه این گروه های متنوع حضور داشت ، شگفت انگیز بود. کسانی که در مراسم حضور پیدا کرده بودند ، به هنگام رفتن تغییر کرده بودند.

افراد خارج از انجمن ما ، متوجه شدند که معتادان ، قطعا بهبود پیدا می کنند و اعضای NA ، با این فکر آن جا را ترک کردند که غير معتاد ها هم خیلی متفاوت نیستند .

رساندن پیام,در قالب خدمت,فرای آن,بچه های انجمن,جستجوی بهبودی
بگذارید به برنامه های همیشگی مان برای انتقال پیام باز گردیم که از طریق آن ها ، “دیگر لازم نیست هیچ معتاد در جستجوی بهبودی ، بدون فرصتی برای پیدا کردن و راه بهتر زندگی، بمیرد” (کتاب پایه) از دوست مان ، متشکرم که ما را به دور هم جمع کرد.

رساندن پیام,در قالب خدمت,فرای آن,بچه های انجمن,جستجوی بهبودی

رساندن پیام در قالب خدمت و فرای آن

 

منبع : مجله راه NA

Visits: 52

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!