به علت مشکل اعتیاد به کمک نیاز دارم

به علت مشکل اعتیاد به کمک نیاز دارم,علت مشکل اعتیاد,برنامه روزانه NA,برنامه NA کار می کند

من KT هستم یک معتاد که سالهای سال و مکرر به زندان افتادم، مصرف مواد مخدر را از ۹ سالگی، سال ۱۹۷۴ در دوره ابتدایی و در جمع دوستان شروع کردم، برادر بزرگتر یکی از دوستانم به ما مواد تعارف کرد و همان شروع ای بود از مصرف ۳۳ ساله ام.

اولین بار در سال ۱۹۸۰ با NA آشنا شدم، وقتی در محل کارم مشغول مصرف بودم دستگیر شدم و به مرکز درمانی فرستاده شدم، از درمان سر باز زدم و به همین دلیل شغل خوبی که در یک شرکت بیمه معتبر و نامی داشتم از دست دادم.

اگر آن زمان برنامه NA را درک می کردم؛ می توانستم در سن ۴۶ سالگی بازنشست شوم، تمامی مشاغل خوب را به واسطه مصرف از دست دادم، در سال ۱۹۹۷ با دختری که فقط یک ماه می شناختمش ازدواج کردم و بلافاصله بچه دار شدیم، بعد از مدتی او به من خیانت کرد، ولی من بارها او را پذیرفتم و در طول مدتی که خیانت ها ادامه داشت ما صاحب چندین فرزند دیگر با هم شدیم، مصرف من شدیدتر می شد و من به هیچ چیز غیر از مصرف اهمیت نمی دادم، به زندان افتادن هایم بیشتر شد و برای من هم خوشایند بود که هرچند وقت یکبار، مدتی از همسر و فرزندانم دور باشم، مثل همسفری بود که دولت خرجش رو می داد.

در سالهای 2005 و 2006 من هفت بار به جرم مصرف و همراه داشتن مواد مخدر دستگیر شدم و به زندان رفتم، من و پلیس یکدیگر را با نام کوچک خطاب می کردیم، قاضی هم مرا با اسم خطاب می کرد. به علت مشکل اعتیاد به کمک نیاز دارم,علت مشکل اعتیاد,برنامه روزانه NA,برنامه NA کار می کند

در سال 2006 قاضی گفت یا یک سال تعلیق اجرای مجازات مراقبتی یا ۱۸۰ روز زندان محلی را انتخاب کنم، وقتی زندان را انتخاب کردم قاضی فوری اعلام کرد که در صورت دستگیری بعدی حتماً به زندان ایالتی فرستاده می شوم.

بعد از گذشت سی و شش روز در زندان خواب دیدم که همسرم دوباره من را به خاطر مرد دیگری ترک کرده و بعد از آزاد شدن، متوجه شدم که واقعیت داشته و همان روز قرار بود او را در منزل مادرش ملاقات کند و دختر یکساله مرا همراه خود برده بود.

دخترم در حین بازی در حیاط بود که توپش افتاد جلوی پای سگ نژاد رات وایلر، مادر بزرگش و سگ، دست دخترم را به توپ ترجیح می دهد ، دخترم به بیمارستان منتقل می شود و سه ماه در بیمارستان بستری شد، همسرم به من گفت که می خواهد به خاطر دوست پسرش مرا ترک کند.

سه روز بعد ما درگیری فیزیکی داشتیم و فرزندانم را به خاطر این از من گرفتند، تصمیم به خودکشی گرفتم، طناب را دور گردنم انداختم و  به محض اینکه صندلی ام را از زیر پایم کنار زدم؛ یک نفر داخل شد و من را نجات داد و بعد از آن تصمیم به مصرف تا حد مرگ گرفتم، دوباره دستگیر شدم و به زندان ایالتی فرستاده شدم، یک سال و نیم در زندان پاک بودم و موقع آزادی قاضی به من گفت که دفعه دیگر پنج سال حبس برایم صادر می کند ، ولی این هم نتوانست جلوی مرا بگیرد و چندی بعد دوباره دستگیر شدم، این دفعه به پلیس گفتم که به علت مشکل اعتیاد به کمک نیاز دارم و به این ترتیب حکم درمانی برایم صادر کردند و معجزه اتفاق افتاد.

از سال ۲۰۰۸ به کمک برنامه روزانه NA پاک هستم و دوباره به دانشگاه رفتم، و اکنون دارای شغل خوبی هستم، فرزندانم دوباره به زندگی ام برگشته اند، زندگی را مدیون NA هستم و برنامه به من نشان داد که چطور خودم را دوست داشته باشم و در حال حاضر چندین پست خدماتی دارم، اگر معتادی بعد از ۳۳ سال مصرف پاک شده و پاک مانده و پیشرفت کرده پس برنامه NA کار می کند.

(نویسنده : KT – عضوی از خدمات جهانی)

به علت مشکل اعتیاد به کمک نیاز دارم,علت مشکل اعتیاد,برنامه روزانه NA,برنامه NA کار می کند

منبع : مجله پیام بهبودی

 

Visits: 36

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!