پانزدهمین همایش,منطقه ای NA ژاپن

پانزدهمین همایش,منطقه ای NA ژاپن


پانزدهمین همایش منطقه ای NA ژاپن

پانزدهمین همایش,منطقه ای NA ژاپن

زمان برگزاری:

ششم الی هشتم سپتامبر

مکان برگزاری:
utsunomiya city cultural Hall 7_66 Akebono_cho
Utsunomiys_shi Tochigi _ken

شماره تماس :

0081286362121
ایمیل :
najapan.convention@gmail.com

آدرس سایت :
http://najapan.org/jrcna/15

 

روابط عمومی و برنامه ریزی همایش ها

با آن كه ما مايل هستيم تا جايى كه ممكن است به افراد بيشترى دسترسى پيدا كنيم و اين مطلب براي مان اهميت دارد، اما براى حفاظت از خودمان، احتياط در مورد تبليغات، نشريات و مطبوعاتى كه ممكن است بدست عموم برسد، امرى حياتى است.
جاذبه ما در اين است كه ما در نوع خود موفق هستيم. به عنوان گروه، ما يك راه بهبودى عرضه مى‌كنيم و دريافته‌ايم كه موفقيت برنامه ما واضح است و نيازى به تعريف ندارد، اين تبليغ ماست.
اين سنت، يادآورى مى‌كند كه لازم است گمنامى شخصى را در سطح مطبوعات، راديو و فيلم حفظ كنيم و اين به خاطر حفاظت اعضاء و همچنين حفظ آبروى معتادان‌گمنام است. ما به عنوان اعضاى معتادان‌گمنام، در سطح رسانه‌هاى گروهى، نام فاميل خود را افشاء نمى‌كنيم و بر روى صفحات آن ها ظاهر نمى‌شويم. هيچ فردى چه داخل و چه خارج انجمن، نماينده معتادان‌گمنام نيست.
سنت یازدهم کتاب پایه

درضمن، برداشت جامعه از ما امری است مهم که باید مد نظر قرارگیرد. زمانی که جلسات اولیۀ انجمن معتادان گمنام در مکان های مختلف برگذار می شدند،  ملاقات تعدادی معتاد با یکدیگر، تحت هیچ شرایطی مجاز نبوده و غیر قانونی بود. حتی زمانی که برگزاریِ جلسات ما قانونی است، اجتماع اطراف ،اغلب به جمع شدن یک مشت معتاد دریک محل، با اضطراب برخورد می کند.  یافتن مکان برای برقراری جلسات میسر نخواهد بود مگر اینکه انجمن معتادان گمنام در بین اعضاء جامعه خوش نامی کسب نماید. اگر رفتار ما، به عنوان اعضاء انجمن معتادان گمنام، هنوز مخرب و توام با خود خواهی باشد، ما برای برگزاری علنی جلساتمان مشکل خواهیم داشت.  ما با محترم شمردن، تمیز نگاه داشتن و نگهداری بهینۀ تسهیلاتِ محل برگزاری جلساتمان ازاعتبار و آبروی انجمن معتادان گمنام محافظت می کنیم. ما باید مواظب باشیم تا همسایۀ خوبی برای دیگران بوده و رفتارمان محترمانه باشد.  حتی چیز ساده ای مانند اسمی که گروه برای خود انتخاب می کند، می تواند درچشم انداز کل انجمن معتادان اثر داشته باشد. وارد شدن هرگونه آسیب به خوش نامیِ انجمن معتادان گمنام، منجر به مرگِ بعضی معتادان خواهد شد.

Visits: 14

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!