اهمیت روابط عمومی

اهمیت روابط عمومی,پیام معتادان گمنام,بهبودی از اثرات اعتیاد,دنبال کمک به معتادان

چرا روابط عمومی برای عضو NA دارای اهمیت است؟

یک معتاد هر معتادی می تواند مواد مخدر را قطع کرده و میل به مصرف را از دست بدهد و راه جدیدی برای زندگی پیدا کند  : پیام معتادان گمنام این است روابطی که با جامعه برقرار می کنیم ما را قادر می سازد به طور گسترده این پیام را به اشتراکبگذاریم ؛ تا بدین وسیله کسانی که به برنامه بهبودی مان نیاز دارند ، بتوانند ما را پیدا کنند.

ما خدمات مربوط به روابط عمومی را برای ارتقاء اعتبار و آگاهی نسبت به برنامه NA انجام می دهیم. ما آشکارا و به گونه ای گسترده این پیام را با اعضایی که قرار است در آینده به ما بپیوندند ، عموم مردم و حرفه ای ها ، به اشتراک می گذاریم.

در راستای این تلاش ها ایجاد روشی جذاب و روشن به ما کمک می کند تا روابط خود را با کسانی که خارج از انجمن هستند ، توسعه بخشیم. متعهد شدن و حفظ تعهد در این روابط می تواند به پیشبرد هدف اصلی ما کمک کند .

اصول روحانی فدم ها ، سنت ها و مفاهیم، ما را در پیگیری اهداف روابط عمومی و تلاش های مان برای ارتقاء وجهه عمومی و شهرت NA کمک می کند. این اصول در جامعه، فعالیت های خدماتی و همچنین رفتار فردی و طرز تفکر ما به عنوان اعضای NA بکار گرفته می شوند آگاه سازی حرفه ای ها و عموم مردم بیانیه زیر در اطلاع رسانی به عموم درباره NA مورد استفاده قرار می گیرد : معتادان گمنام NA ، سازمانی است جهانی و جامعه مدار که اعضای آن متعلق به فرهنگ های مختلف بوده و به زبان های متفاوت گفتگو می کنند .

در سال 1953 میلادی تاسیس شده و در 20 سال اول ، رشد اعضای ما به عنوان یک سازمان در پایین ترین حد خود بوده است. از سال 1983 با انتشار کتاب پایه «  تعداد اعضا و جلسات به گونه ای » شگرف رو به افزایش گذاشته است.

امروز ، آوریل 2016، اعضای NA ، بیش از 67000 جلسه هفتگی را در 139 کشور جهان برگزار می کنند. ما بهبودی از اثرات اعتیاد را با کارکرد برنامه 12 قدمی، شامل حضور مرتب در جلسات گروهی، به اعضا پیشنهاد می کنیم. در فضای گروهی اعضا به یکدیگر کمک می کنند و این فضا شبکه ای دائمی از حمایت ها را برای معتادی فراهم می آورد که تمایل دارد سبک زندگی عاری از مواد را دنبال کند.

نام ما معتادان گمنام به معنای تمرکز بر روی یک ماده مخدر بخصوص نیست. از منظر NA هیچگونه تفاوتی بین مواد مخدر مختلف از جمله الکل وجود ندارد. عضویت در اینجا رایگان است و ما هیچگونه وابستگی به سازمان های خارج از NA شامل دولت ها ، مذاهب، نیروی انتظامی و یا انجمن های پزشکی و روان پزشکی نداریم .

همگام با فعالیت های خدماتی و همکاری ما با افراد دیگری که به دنبال کمک به معتادان هستند ، سعی می کنیم به روزی دست یابیم که هر معتادی در دنیا بتواند فرصت تجربه کردن پیام بهبودی ما را به زبان و فرهنگ خود بدست آورد.

اهمیت روابط عمومی,پیام معتادان گمنام,بهبودی از اثرات اعتیاد,دنبال کمک به معتادان

برگرفته شده از : کتاب راهنمای خدمات جهانی

 

Visits: 28

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!