آنچه از خدمت کردن می توان آموخت,تمرکز من بر بهبودی

آنچه از خدمت کردن می توان آموخت,تمرکز من بر بهبودی


آنچه از خدمت کردن می توان آموخت

آنچه از خدمت کردن می توان آموخت,تمرکز من بر بهبودی

آخرين شماره مجله NA Way را به تازگی خواندم و داشتم فکر می کردم برای تهیه این نشریه چه کار سخت و بی وفقه ای لازم است. همین طور که در این فکر بودم به یاد خدمتی افتادم که هر عضو می تواند به انجمن ما ارائه بدهد و این که از طریق کار خدماتی، چه چیزی عايد تک تک ما و کل انجمن می شود .

من در یکی از کمیته های همایش منطقه ای خدمت می کنم و این تجربه ای است که بابت آن شکرگزارم ، که به این پیشنهاد عمل کردم تا به این شیوه کاری برای بهبودی ام بکنم، من یاد گرفته ام که درباره هر موضوعی ، تصميم وجدان گروه را بپذیرم ، نه تشخیص خودم را در باب درست یا غلط بودن موضوع . با پای بندی به حضور مرتب ، سر وقت در تمام جلسات و تا آخر جلسه ماندن معنای درست کار کردن را آموخته ام.

روشن بینی مورد نیاز برای خدمت به من آموخته که قبل از نظر دادن، حرف ها را گوش کنم. و بر اثر خدمت کردن، فرصتی است که براي کلیه أعضای NA وجود دارد ، صبوری با دیگران با خود صبوتر شده ام بر اثر احساس مسئولیت نسبت به تعهدهایی که به گردن گرفته ام. حالا بهتر می فهمم دیگران برای انجام تعهدات خدماتی شان چه تلاشی می کنند.

مدارا با شرایط و افكار جديد باعث رشد من به آدمی شده که خودم هم باورم نمی شود، و تمایل به حفظ پای بندی به این روش جدید زندگی، باعث شده تمرکز من بر بهبودی ام پابرجا بماند .

اگر من همان اوایل پیشنهاد خدمت گرفتن را نمی پذیرفتم. خیلی چیزها را از دست مي دادم ، خدمت کردن، فرصتی است که برای همه اعضای NA وجود دارد، و رشدی که بر اثر این کار تجربه می کنیم کاملا به وقت و زحمتی که صرفش می شود، می ارزد .

آنچه از خدمت کردن می توان آموخت,تمرکز من بر بهبودی

منبع : مجله راه NA

 

 

Visits: 8

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!