نحوه عملکرد و خط مشی دفتر خدمات جهانی شعبه ایران, فعالیت NA, عملکرد NA, نام NA ,NA جهانی,

نحوه عملکرد و خط مشی دفتر خدمات جهانی شعبه ایران اعلام شد.


نحوه عملکرد و خط مشی دفتر خدمات جهانی شعبه ایران اعلام شد. (مربوط به سال 1384)

دنبال طرح برخی سئوالات در خصوص چگونگی فعالیت و حدود اختیارات آن، از سوی این دفتر توضیحاتی ارائه شد. این توضیحات که یک نسخه از آن نیز به مجله پیام بهبودی ارسال شده به این شرح است:

به: شورای منطقه، کلیه نواحی، گروه ها و اعضاء NA ایران

 رونوشت: دفتر مرکزی NA ایران و مجله پیام بهبودی

نحوه عملکرد و خط مشی دفتر خدمات جهانی شعبه ایران, فعالیت NA, عملکرد NA, نام NA ,NA جهانی,

موضوع : نحوه عملکرد و رابطه خدمات جهانی با انجمن محلی NA در ایران با سلام و آرزوی بهبودی برای کلیه اعضا، همان گونه که می دانید دفتر خدمات جهانی در آمریکا چندی پیش تصمیم گرفت که به علت رشد روز افزون انجمن در ایران و عدم امکان ارسال نشریات، چیپ ، سکه و لوازم دیگر از مبداء که مشکلات فراوانی در برداشت و باعث تحمیل هزینه های مالی فراوان به خدمات جهانی و همین طور کمبود تولیدات در ایران می گردید، شعبه ای در ایران افتتاح کند. این اتفاق بعد از هماهنگی و تبادل نظر ، با ارسال نامه ای از طرف مدیر عامل اجرائی دفتر خدمات جهانی به شورای منطقه ای ایران رسمیت یافت و دفترشعبه رسما از تاریخ 1384/03/01 در ایران شروع به فعالیت نمود. نحوه عملکرد دفتر خدمات جهانی و خط مشی آن از قرار زیر است:

۱-این شعبه فقط و فقط جهت حمایت و کمک به انجمن محلی NA در ایران افتتاح گردیده که در صورت موفقیت در آینده به کل خاورمیانه نیز خدمات ارائه خواهد کرد. لذا دفتر خدمات جهانی از کلیه اعضا و گروه ها انتظار حمایت و همدلی دارد.

۲-شعبه ایران به طور مستقیم زیر نظر دفتر خدمات جهانی آمریکا می باشد و انتخاب مسؤلین و کارمندان آن توسط دفتر خدمات جهانی انجام می گیرد و شعبه ایران در رابطه با مسایل اداری، مالی سود یا زیان مستقیما به دفتر خدمات جهانی پاسخ گو است.

3-آرمNA که متعلق به دفتر خدمات جهانی آمریکا است زیر نظر شعبه ایران به نام NA جهانی ثبت گردیده و این شعبه با مجوز خدمات جهانی از آن استفاده می کند.

۴- کلیه محصولات از قرار كتاب، پمفلت، کتابچه، چیپ، سکه، نوار ،CD، لیوان و غیره طبق مشابه اصلی آن که در دیگر کشورها تحت نظر خدمات جهانی فروخته می شود در ایران نیز تولید می گردد و شعبه ایران هیچ محصولی را بدون اطلاع دفتر خدمات جهانی تولید نمی کند.

۵- قیمت تمام شده محصولات پس از اضافه شدن ۱۵ الی ۲۰ درصد به عنوان سود ناخالص در دسترس شورای منطقه، نواحی، گروه ها و اعضای قرار می گیرد که از محل این سود هزینه های تولید، کرایه دفتر و انبار، آب، برق، تلفن، حقوق و غیره پرداخت می گردد و مازاد آن نیز به حساب آن دفتر واریز می شود

۶-درصدی که دفتر خدمات جهانی به محصولات خود حتی در آمریکا به عنوان سود می افزاید خیلی بیش از آن چیزی است که در ایران به محصولات خود اضافه می کند در ضمن این که در هیچ جای دنیا مناطق، نواحی و گروه ها هیچ گونه سودی برای خود در نظر نمی گیرند. اما به علت رشد بی سابقه انجمن در ایران و جوان بودن آن، خدمات جهانی تصمیم گرفت که سود کمی (۱۵ الی ۲۰ درصد) به محصولات خود بیفزاید و در ضمن اجازه دهد که NA ایران نیز مبلغی را به عنوان سود به خود اختصاص دهد تا از این طریق بتواند از انجمن ایران حمایت بیشتری کرده باشد.

۷- اگر بعضی محصولات کم و کاستی هایی دارد باید آن را به حساب بی تجربگی شعبه ایران گذاشت که می توان آنرا فقط با حمایت و حوصله اعضای ایران برطرف کرد.

در نهایت همان گونه که مشخص است خدمات جهانی چهارمین دفتر خود در سراسر دنیا و اولین شعبه اش در آسیا را در ایران افتتاح نمود که این افتخار بزرگی است که نصیب انجمن در ایران گردیده و تک تک اعضا از تازه وارد تا قدیمی در آن نقش دارند امیدواریم که کلية اعضا، گروه ها، نواحی و شورای منطقه حمایت و همکاری خود را از این شعبه که صرفا جهت کمک به رشد و اعتلای NA ایران و حمایت از آن و همین طور حمایت و محافظت از منابع و دارایی های ما دریغ نکنند، ما خوشحال خواهیم شد که پاسخ گوی سئوالات و ابهامات شما باشیم.

نحوه عملکرد و خط مشی دفتر خدمات جهانی شعبه ایران, فعالیت NA, عملکرد NA, نام NA ,NA جهانی,

با آرزوی موفقیت و بهبودی دفتر خدمات جهانی شعبه ایران

 منبع: پیام بهبودی سال اول تابستان۱۳۸۴

نحوه عملکرد و خط مشی دفتر خدمات جهانی شعبه ایران, فعالیت NA, عملکرد NA, نام NA ,NA جهانی,

Visits: 10

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!