مدت زمان پاکی,جلسه معتادان گمنام,ترک مواد,جلسه خانگی معتاد,موهبت معتادان گمنام

مدت زمان پاکی

مدت زمان پاکی,جلسه معتادان گمنام,ترک مواد,جلسه خانگی معتاد,موهبت معتادان گمنام

من در اکتبر 1984 وارد اولین جلسه‌ی معتادان‌گمنام شدم. در آن زمان نمی‌دانستم این برنامه چه تاثیری بر زندگی من خواهد گذاشت. من هنوز به مردم، مکان‌ها و اشیا اجازه می‌دادم مرا کنترل کنند. یک سال بعد از ترک مواد هنوز تسلیم نبودم تا بالاخره تصمیم گرفتم این راه را امتحان کنم.

در 29 نوامبر 1985 در منطقه ‌ای که من پاک شدم یک شهر کوچک در شرق  واشنگتن شش جلسه‌ی شبانه و دو جلسه‌ی روزانه بود که هر روز تعداد 7 الی 10 عضو در آن شرکت می‌کردند. ما همیشه در کارها با هم بودیم و من در آن زمان ناراضی بودم. با این حال، اکنون که به آن روزها فکر می‌کنم متوجه می‌شوم صمیمیت ما در آن زمان به ایجاد عشق و تعهدی قوی کمک کرد تا من پخته شوم. معتادان‌گمنام زندگی مرا عوض کرد.

در آن سال‌ها با کمک‌های راهنمایم و کسانی که مرا دوست داشتند صبر کردم تا در زمان خود به عضوی موفق و برنده در معتادان‌گمنام تبدیل شوم. مدت زمان پاکی,جلسه معتادان گمنام,ترک مواد,جلسه خانگی معتاد,موهبت معتادان گمنام

آن‌ها چیزهای زیادی به من آموختند، تا کسی که می‌خواهم باشم. آن‌ها مرا با قدم‌ها آشنا کردند و با روشی دلسوزانه و مهربانانه و به دور از قضاوت اهمیت بازپرداخت آن‌چه که رایگان در اختیار من قرار داده شده را به من نشان دادند؛ چون غیر از آن جایی که بودم نمی‌توانستم باشم.

نمونه‌ی شگفت‌انگیزی که آن‌ها در طول سال‌ها برای من گذاشتند، چیزی است که من تمام تلاشم را می‌کنم تا به افراد زندگی‌ام بدهم. من هنوز قدم‌ها را به طور منظم کار می‌کنم، جلسه‌ی خانگی دارم که به‌طور منظم در آن شرکت می‌کنم، من به طور فعال در برخی از پست‌های انجمن خدمت می‌کنم تا گذشته را جبران کنم.

من حالا 34 سال از زندگی‌ام را به این روش ادامه دادم و این فرصت را داشتم که برخی از جذاب ترین روابط را شکل دهم و از تجربیات چشمگیر بسیاری برخوردار شوم. دوستی‌ها و ماجراهایی که اگر مصرف را ادامه می‌دادم هرگز بخشی از زندگی من نبود. من زندگی‌ام را تا حد زیادی دوست دارم. مدت زمان پاکی,جلسه معتادان گمنام,ترک مواد,جلسه خانگی معتاد,موهبت معتادان گمنام

متاسفانه در طی دو سال گذشته اتفاقات مهمی در زندگی تجربه کرده‌ام که بسیار دردناک بوده‌اند، روزها و لحظه‌هایی بود که به نظر می‌رسید ایمانم را از دست داده‌ام؛ هر اندازه می‌نوشتم، دعا می‌کردم و صحبت می‌کردم بهتر نمی‌شدم. به هر حال موهبتی که بهبودی برای من داشت این بود که مهم نیست چقدر درد روحی یا جسمی احساس می‌کنم؛ یا چقدر کمبود ایمان دارم. به من یادآوری می‌شود که زمان‌های زیادی زندگی من شگفت انگیز بوده و این کمی امیدواری به من می‌دهد و این امیدواری به من شهامت می‌دهد یک پایم را جای پای دیگرم بگذارم و محکم کنم.

مهم نیست چقدر پاکی داشته باشید زندگی می‌تواند کاملا ناخوش‌آیند باشد، ‌شما می‌توانید دورانی را تجربه کنید که باور نداشته باشید همه چیز بهتر خواهد شد، اما عشق و صمیمیتی که در آغوش پر مهر معتادان‌گمنام وجود دارد می‌تواند زندگی شما را نجات دهد. مدت زمان پاکی,جلسه معتادان گمنام,ترک مواد,جلسه خانگی معتاد,موهبت معتادان گمنام

نیاز است به خاطر داشته باشم که تمام تلاشم را به کار بندم تا در زمان حال زندگی کنم و پنج دقیقه قبل از وقوع معجزه کنار نکشم.

کریستال.اس

از مجله : The NA Times

SEPTEMBER 2021

مدت زمان پاکی,ترک مواد,جلسه خانگی معتاد,موهبت معتادان گمنام

Visits: 150

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!