آیا میهمانی از شهرهای دیگر در جلسه حضور دارد؟

آیا میهمانی از شهرهای دیگر در جلسه حضور دارد؟,دسترسی به جلسات NA

فصل بهار از راه می رسد و پیامهای زیبایی برای ما به ارمغان می آورد، از گردش فصل ها می آموزیم که نمی شود هر چهار فصل سال بهار باشد، ما نیز نمی توانیم همیشه در بهترین حالت خود باشیم و همیشه ممکن است هجوم احساسات خوب و بد تعادل ما را بر هم بزند. برای ما اعضا انجمن، مراقبت زمان نمی شناسد و بهانه سفر و روزهای تعطیل یا سرویس به خانواده موجه نیست و ما می بایست به صورت مرتب در تماس با بهبودی شخصی باشیم. همیشه این احتمال هست که نیاز به حضور در جلسات داشته باشیم.

اما خبر خوب اینکه در همین روزهای شادی و عید که غالبا همه شاد هستند و اوقات شان را با خانواده هایشان صرف می کنند، هستند دوستانی که در گرو ه های مختلف منطقه ایران خدمت گزارند و برای همشهریان یا مسافران نوروزی محیطی امن ایجاد می کنند تا جلسات بهبودی برقرار باشد و همگی ما بتوانیم از جلسات حتی در تعطیلات عید بهره مند شویم.

اول از همه تشکر صمیمانه به خدمتگزاران عزیز هدیه می کنیم و بعد سعی می کنیم تا را ه های دسترسی به جلسات در ایام نوروز را باهم بررسی کنیم.

آیا میهمانی از شهرهای دیگر در جلسه حضور دارد؟,دسترسی به جلسات NA

تماس تلفنی

قدیمی ترین روش دسترسی به جلسات na به وسیله یک تماس است. خدمتگزاران آدرس جلسات نواحی و کمیته های شهری در همه ساعات شبانه روز آماده پاسخگویی به شما هستند. با یک تماس به شماره هایی که در جدول زیر آمده به کمیته های شهری نواحی متصل می شوید و نزدیکترین جلسه را پیدا می کنید. این شماره ها ماندگار است و با خاتمه خدمت، خدمتگزاران تغییر نمی کنند.

ضمنا با استفاده از سایت خطوط تلفنی به آدرس phone.na-iran.org می توانید مستقیما به شماره های ماندگار همه شهرستان ها هم دسترسی پیدا کنید :

 

تلفن ماندگار آدرس جلسات na

تلفن ماندگار آدرس جلسات na

آیا میهمانی از شهرهای دیگر در جلسه حضور دارد؟,دسترسی به جلسات NA

استفاده از اپلیکیشن

در تعطیلات به سفر می روید؟ یا به واسطه شغل تان مرتبا به شهرهای مختلف سفر می کنید؟ یا راه تان به کشورهای دور و نزدیک می افتد؟ با استفاده از اپلیکیشن معتادان گمنام ایران به راحتی همه جلسات اطراف خود را ببینید، مسیریابی کنید، از فرمت روزهای شان مطلع شوید یا حتی جلسات فارسی زبان مناطق مختلف دنیا را پیدا کنید.

آیا میهمانی از شهرهای دیگر در جلسه حضور دارد؟,دسترسی به جلسات NA

امکانات جدید نرم افزار:

١- تشخیص موقعیت کاربر بلافاصله پس از باز کردن  اپلیکیشن و نمایش نزدیکترین گروه های اطراف.

۲- امکان مسیریابی موقعیت کاربر به جلسه مورد نظر.

٣- اگر نقشه نشان روی گوشی نصب باشد، هنگام مسیریابی از نقشه خوان سخنگو ، ترافیک مسیرها،  طرح زوج و فرد و… می توان استفاده کرد.

۴- جستجوی گروه ها و جلسات فارسی زبان خارج از کشور.

۵- جستجوی خطوط تلفن خدماتی و شماره گیری مستقیم

۶- جستجوی پیشرفته گروه ها با ویژگی هایی مانند نوع جلسات، جنسیت، ایام هفته و ساعت جلسات

۷- امکان دسترسی به قسمت های: فقط برای امروز، تالار گفتگو ، دفترچه خطوط تلفنی، آدرس جلسات فارسی زبان خارج از کشور انجمن معتادان گمنام

۸- امکان دانلود نرم افزار از گوگل پلی متناسب با ورژن اندروید گوشی شما. و سایر امکانات…

لازم به توضیح است این نرم افزار قابل نصب روی انواع گوشی های اندروید می باشد.

 

 

منبع : کمیته وبسایت و آدرس جلسات معتادان گمنام شورای منطقه ایران  بهار 1400

 

Visits: 8

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!