سیزدهمین سالروز تاسیس وب سایت انجمن معتادان گمنام ایران

سیزدهمین سالروز تاسیس وب سایت انجمن معتادان گمنام ایران,سایت NA ایران,آدرس جلسات NA ایران

تاریخچه تاسیس وب سایت :

سایت NA ایران در پی فراخوان قبلی شورای منطقه ایران، مبنی بر نیاز به راه اندازی یک سایت اینترنتی برای انجمن معتادان گمنام ایران، در جلسه ی روز جمعه 86/11/05 با رأی نمایندگان نواحی ایران، یکی از اعضا به عنوان مسئول سایت اینترنتی NA ایران انتخاب شد.

راه اندازی این سایت می توانست کمک مؤثری باشد به ارائه ی اطلاعات گوناگون در مورد انجمن معتادان گمنام ایران، بسط و توسعه ی ارتباطات در بین نواحی ده گانه و شورای نمایندگان، آدرس جلسات NA ایران در آن زمان باشد ، عرضه ی تمام نشریات NA  خدمات جهانی که به زبان فارسی ترجمه شده، آشنایی با فعالیت کمیته های خدماتی مختلف نظیر کمیته ی اطلاع رسانی، زندان ها و بیمارستان ها، آدرس ها ، ترجمه ی متون ، فصل نامه و دفتر مرکزی NA و هم چنین قرار دادن ، تمام شماره های مجله ی پیام بهبودی و NAWAY های ترجمه شده در این سایت.

هم اکنون این سایت مشغول به فعالیت است و ما راه اندازی آن را به فال نیک گرفته و هر ایرانی در هر نقطه ای از جهان، می تواند خیلی راحت به نشریات فارسی زبان NA و با کسب ، هرگونه اطلاعاتی در مورد NA ایران، اقدام کند.

در صورت تمایل می توانید آدرس این سایت را برای دوستان ایرانی خود، در خارج از کشور بفرستید، به این سایت بروید و پاسخ بسیاری از پرسش های خود را بیابید .

سیزدهمین سالروز تاسیس وب سایت انجمن معتادان گمنام ایران,سایت NA ایران,آدرس جلسات NA ایران

آدرس وب سایت انجمن معتادان گمنام ایران : www.na-iran.org

 

 

Visits: 4

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!