خداوندی مهربان,فقط برای امروز 24 دی,تجربیات مثبت بهبودی,جنبه های بهبودی,تنفر از اعتیاد

خداوندی مهربان (فقط برای امروز 24 دی)

خداوندی مهربان,فقط برای امروز 24 دی,تجربیات مثبت بهبودی,جنبه های بهبودی,تنفر از اعتیاد

شناخت ما از نیرویی برتر به خود ما بستگی دارد…. تنها رهنمودهای پیشنهادی این است که این نیرو دوست داشتنی، مهربان و برتر از خود ماست .

کتاب پایه

***

به ما گفته اند می توانیم به هر نوع نیروی برتری که می خواهیم اعتقاد داشته باشیم، به شرط اینکه دوست داشتنی و البته برتر از خود ما باشد. اما برخی از ما با این شرایط مشکل داریم. یا به چیزی غیر از خود اعتقاد نداریم یا بر این باوریم که هر چیزی که “خداوند” نامیده شود، بی احساس و غیر منطقی است و هر دم برای ما بدشانسی می آورد.

اعتقاد به نیرویی مهربان برای برخی از ما به دلایل بسیاری جهشی بزرگ است. فکر سپردن اراده و زندگی خود به چیزی که شاید به نظر ما به ما آسیب برساند، مطمئناً در ما بی میلی ایجاد می کند.

اگر با این اعتقاد وارد برنامه شویم که خداوند عجولانه درباره ما قضاوت می کند و بخشاینده نیست، باید قبل از اینکه بتوانیم با قدم سوم کاملاً احساس راحتی کنیم، بر این اعتقادات غلبه نماییم.

تجربیات مثبت ما در بهبودی می تواند در اعتقاد به نیروی مهربانی که درک می کنیم، به ما کمک کند. از بیماری اعتیاد که ما را برای مدت زیادی به خود مبتلا کرده است، رهایی یافته ایم.

راهنمایی و قدرت لازم برای آغاز زندگی جدید را به دست آورده ایم. در حالی که زمانی احساس پوچی می کردیم، اکنون زندگی روحانی پرثمری را تجربه می کنیم. این جنبه های بهبودی ما از وجود خداوندی مهربان سرچشمه می گیرند، نه خداوندی بیرحم و تنفر برانگیز، هر چه بیشتر بهبودی را تجربه می کنیم، بیشتر به آن نیروی برتر مهربان ایمان می آوریم.

***

خداوندی مهربان,فقط برای امروز 24 دی,تجربیات مثبت بهبودی,جنبه های بهبودی,تنفر از اعتیاد

فقط برای امروز :  با ذهنی روشن و قلبی گشوده به مهربانی خداوند ایمان می آورم و به نیروی برتر مهربان خود اعتماد می کنم تا آنچه در انجام آن ناتوانم را برای من انجام دهد.

 

 

Visits: 1455

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!