ترس از تغییر,فقط برای امروز 21 آذر,ایجاد تغییر یک معتاد

ترس از تغییر (فقط برای امروز 21 آذر)

ترس از تغییر,فقط برای امروز 21 آذر,ایجاد تغییر یک معتاد

با کارکرد قدمها ، اراده نیرویی برتر را می پذیریم…. ترس از ناشناخته ها را کنار می گذاریم ، آزاد می شویم .

کتاب پایه

***

زندگی مجموعه ای از تغییرات بزرگ و کوچک است . اگرچه ممکن است این حقیقت را از لحاظ فکری بپذیریم، احتمالاً اولین واکنش عاطفی ما نسبت به تغییر، ترس است. به دلایلی تصور می کنیم که تغییر صدمه خواهد زد و برای ما مصیبت بار خواهد بود.

اگر به تغییراتی که در گذشته در زندگی ما روی داده ، نگاهی بیندازیم، متوجه خواهیم شد اکثر آنها به صلاح ما بوده است. احتمالاً از تصور زندگی بدون مصرف مواد بسیار وحشت زده بودیم، در حالی که این بهترین اتفاقی است که تا به حال برای ما افتاده است. احتمالاً شغلی را از دست داده ایم که تصور می کردیم بدون آن خواهیم مرد، اما بعدها به هیجان و رضایت شخصی بیشتری در شغل جدید خود دست یافتیم.

وقتی در دوران بهبودی ریسک می کنیم، احتمالاً تغییرات بیشتری را تجربه می کنیم . موقعیت های قدیمی را کنار می گذاریم و برای موقعیت های جدید آماده می شویم. ترس از تغییر

با وجود همه نوع تغییراتی که روی می دهد ، چنگ زدن به چیزی آشنا و تلاش برای حفظ آن امری کاملاً طبیعی است. آرامش در نیرویی برتر از ما پیدا می شود. هر چه بیشتر اجازه دهیم تغییرات در جهت نیروی برتر روی دهد، بیشتر اعتماد پیدا می کنیم این تغییرات به صلاح ما هستند. ایمان جایگزین ترس خواهد شد و ما از صمیم قلب می دانیم همه چیز به خوبی پیش می رود.

***

ترس از تغییر,فقط برای امروز 21 آذر,ایجاد تغییر یک معتاد

فقط برای امروز : وقتی از ایجاد تغییری در زندگی خود واهمه دارم، با دانستن اینکه اراده خداوند برای من خوب است، آرامش پیدا می کنم. 

ترس از تغییر

Visits: 1105

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!