مسئولیت,فقط برای امروز 5 آذر,ارمغان بهبودی,لذت زندگی NA

مسئولیت (فقط برای امروز 5 آذر)

مسئولیت,فقط برای امروز 5 آذر,ارمغان بهبودی,لذت زندگی NA

چیزهای زیادی، هم منفی و هم مثبت، در طی یک روز اتفاق می افتد. اگر برای سپاسگزاری از هر دوی آنها وقت صرف نکنیم، احتمالاً چیزی را که به رشد ما کمک می کند، از دست خواهیم داد .

جزوه فقط برای امروز

***

مسئولیت ، مسئولیت ، مسئولیت های زندگی همه جا هستند. “باید” کمربند ایمنی ببندیم. “باید” خانه خود را تمیز کنیم. “باید” امور خاصی را برای همسر، بچه ها و افرادی که راهنمای آنها هستیم، انجام دهیم.

در رأس همه اینها، “باید” به جلسات برویم. برنامه خود را به بهترین شکل ممکن انجام می دهیم. تعجبی نیست که گاهی اوقات می خواهیم از همه این وظایف شانه خالی کنیم و به جزیره ای دور افتاده برویم که در آن مجبور به انجام هیچ کاری نباشیم!

در این مواقع، وقتی شدیداً تحت تأثیر مسئولیت های خود قرار گرفته ایم، فراموش می‌کنیم که مسئولیت نباید خسته کننده باشد. وقتی می خواهیم از زیر بار مسئولیت های خود شانه خالی کنیم، باید آرامش خود را حفظ کنیم، دلیل انتخاب آنها را به یاد بیاوریم و به هدایایی که به ارمغان می آورند، توجه کنیم. چه شغلی باشد که معمولاً برای ما جالب و جذاب است یا همسری که معمولاً از شخصیت او شگفت زده می شویم، یا کودکی که معمولاً بازی کردن با او و مراقبت از او را دوست داریم، در هر حال در همه مسئولیت های زندگی ما لذت وجود دارد.

***

مسئولیت,فقط برای امروز 5 آذر,ارمغان بهبودی,لذت زندگی NA

فقط برای امروز: همه دقایق ویژه هستند. به مسئولیت های خود و لذت هایی که به همراه دارند، توجه می کنم و به خاطر آنها شکرگزارم.

Visits: 764

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!