شنیدن پیام بهبودی,کشمکش های بهبودی,مزاحم بهبودی,عاشق NA

شنیدن پیام بهبودی,کشمکش های بهبودی,مزاحم بهبودی,عاشق NA


شنیدن پیام بهبودی

شنیدن پیام بهبودی,کشمکش های بهبودی,مزاحم بهبودی,عاشق NA

من در پاسخ به مقاله ای که در ژانویه ۲۰۰۶ در بخش “عقيده” مجله راه NA ، در مورد عضوی از NA بودن و نقص شنوائی داشتن ، چاپ شد ، می نویسم . من نیز نقص شنوائی دارم و می خواهم نویسنده بداند که در درد او سهیم هستم. بخش حلزونی گوش من ، پیوندی است و من هم همان کشمکش ها را در بهبودی ام ، تجربه کرده ام .

کمک گرفتن در جلسات ، مشکل است و بعضی اوقات وقتی از کسی تقاضای کمک می کنم ، احساس می کنم انگار مزاحم بهبودی او شده ام .

من کسانی را دیده ام که به من می گفتند : “صداشو بلند کن !” بعضی اوقات، آن ها این حرف را به شوخی می گفتند ، ولی نمی فهمیدند که چه احساس درد آوری در من ایجاد می کردند . عادت کردن به متلک ها و شوخی – های بیمار گونه ، سخت است و من نباید چنین چیزی را در جلسات ، تحمل کنم .

گاهی اوقات، احساس بی کسی می کنم ، انگار در جایی اشتباه ، قرار گرفته ام .

من عاشق NA هستم و می دانم که این برنامه ، حتی برای آدم ناشنوایی مثل من ، کار می کند . بعضی اوقات ، احساس می کنم که فقط مایلم در خانه بمانم و کتاب پایه ام را مطالعه کنم ، ولی اجازه نمی دهم این برای من ، تبدیل به بهانه ای برای مصرف مواد شود.

من به جلسات می روم تا پیام امید را به معتادی که هنوز در عذاب است ، برسانم و شاید کسانی با همان مشکلات وجود داشته باشند که با پیام من ، احساس همدلی و یکی بودن کنند.

تحت هر شرایطی ، من فقط به جلسات باز می گردم. من نقص شنوائی دارم ولی هنوز می توانم به خوبی صحبت کنم . و موضوعی را برای گفتن دارم.

NA، به من یاد داده است که ارزش درمانی کمک یک معتاد به معتاد دیگر ، بی نظیر است ، بنابراین ، لابد من در جای درستی قرار دارم و تو هم همین طور. شنیدن پیام بهبودی,کشمکش های بهبودی,مزاحم بهبودی,عاشق NA

 

منبع : مجله راه NA

 

Visits: 23

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!