شماره آدرس جلسات اطلاعات تماس,ايميل مسئولين

شماره آدرس جلسات اطلاعات تماس,ايميل مسئولين


شماره آدرس جلسات و روابط عمومی نواحی 32 گانه ایران

شماره آدرس جلسات,و روابط عمومی,نواحی 32 گانه ایران

تماس با ما :

آدرس دفتر مرکزی : تهران خیابان شهید مطهری ، بعد از تقاطع سهروردی ، روبروی خیابان یوسفیان ، پلاک ۵۳ ، ساختمان اداری محیا ، طبقه چهارم ، واحد ۴ ، دفتر مرکزی انجمن معتادان گمنام

تلفن : ۰۲۱۸۸۴۳۷۰۶۵

تلفکس :۰۲۱۸۸۴۰۰۳۳۲

تلفن: ‌۰۲۱۸۸۴۰۰۵۷۱

۴۱۵۳۹گویا

تاریخچه انجمن معتادان گمنام در کشور  ایران

شماره آدرس جلسات

انجمن معتادان گمنام پیام رسانی خود در ایران را ، از سال ۱۳۶۹ هجری شمسی توسط چند عضو که با کمک اصول انجمن بهبودی خود را دنبال می کردند ، در مرکز بازپروری قرچک آغاز نمود.

در سال ۱۳۷۳ با افزایش تعداد اعضای در حال بهبودی و حمایت های معنوی مسئولین ، اولین جلسه خارج از محل باز پروری قرچک  شروع به فعالیت نمود.

این انجمن  در  سال ۱۳۸۵ از پلیس امنیت ناجا و درسال ۱۳۹۲ از وزارت  محترم  کشور با شماره ثبت ۲۱۰۶۵ ، مجوز فعالیت  سازمان های مردم نهاد در سطح ملی را دریافت کرد .

به دلیل رعایت  اصل گمنامی، هیچ مدرکی از حضور اعضا در انجمن  تهیه نمی شود .

و در نتیجه تهیه آمار دقیق اعضای در حال بهبودی مسیر نیست ، در حال حاضر ، هر روزه جلسات متعددی در اکثر نقاط کشور برگزار می شود و تعداد قابل توجهی از معتادان توانسته اند ، با کمک اصول این انجمن از چنگال بیماری اعتیاد رها شوند .

رشد این  جلسات و گروه ها ، تنها شاخص موفقیت انجمن معتادان گمنام ایران است .

شورای منطقه انجمن معتادان گمنام ایران ، با شماره ثبت و مجوز فعالیت ۲۱۰۶۵ ، متشکل از 32ناحیه خدماتی از 31 استان کشور ایران می باشد.

در حال حاضر معتادان گمنام  ایران ، به طور هفتگی حدود ۵۵۰۰ گروه در غالب  ۲۴۰۰۰ جلسه بهبودی و حدود ۳۵۰ گروه بانوان در شهرهای بزرگ ، کوچک و حتی روستا ها برگزار می کند .

Visits: 3802

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!