ناحیه دوازده,ناحیه 12,معتادان گمنام یزد

ناحیه دوازده یزد

ناحیه دوازده یزد

ناحيه دوازده شامل گروه های استان يزد می باشد .

اولين جلسه بهبودی در اين ناحيه در شهر يزد و در بیستم دی ماه 1379 برگزار گرديد.

این ناحیه شامل یزد،بافق و بهاباد : مبارکه ، جلگه ، سبزدشت، اردکان : رباط پشت بادام ، هفتادر ، عقدا ، احمدآباد،مهریز : بهادران ، تنگ چنار ، گردکوه،ابرکوه : اسفندآباد ، اردی ، صفی آباد ، ده عرب ، مریم آباد ، مهرآباد،میبد و ندوشن : رستاق،خاتم : هرات ، مروست ، کرخنگان ، چاهک ، هرابرجان ، ترکان  می باشد.

در حال حاضر اين ناحيه از 10 کميته شهری تشکيل شده است .ناحیه دوازده یزد

تعداد گروه های ناحيه  دوازده  104 گروه می باشد که اين گروه ها  429 جلسه در طول هفته برگزار می کنند.

سر موقع حاضر شدن در جلسه، تا آخر در جلسه ماندن و پرسيدن تعداد زيادی سوال قبل و بعد از جلسات، به شما در استفاده بهينه از هر جلسه ای که در آن شرکت می کنيد کمک می کند. افراد برای شرکت در جلسات NA دلايل متعددی دارند، اما هدف هر جلسه در اختيار گذاشتن فضايی، براي به اشتراک گذاشتن بهبودی با ديگر معتادان می باشد. ناحیه دوازده یزد

اگر شما معتاد نيستيد، می توانید در يک جلسه باز که مخصوص افراد غير معتاد است، شرکت کنيد. اگر شما يک معتاد هستيد و يا فکر می کنيد که مشکل مصرف مواد مخدر داريد، ما به شما پيشنهاد می کنيم که براي شناخت اعضای NA و برنامه ما به صورت روزانه در جلسه شرکت کنيد. لیست جلسات باز و بسته ما در آدرس meeting.nameting.ir  موجود می باشد.

 (گزيده ای از جزوه شماره 29 “يک راهنما جهت معرفی جلسات NA”) نشريات NA نيز يک منبع بزرگ اطلاعاتی در مورد برنامه ی ما می باشد . ناحیه دوازده یزد

در حال حاضر معتادان گمنام  ایران، به طور هفتگی بالغ بر 5046 گروه در قالب  22564 جلسه بهبودی در شهرهای بزرگ و کوچک و حتی روستا ها برگزار می کند .

 

Visits: 706

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!