یادآوری مفهوم دوازدهم

یادآوری مفهوم دوازدهم,تجربه بهبودی NA,نشانگر فروتنی در NA,از خود گذشتگی معتاد

اگر ما توانسته‌ایم بهبودی را تجربه کنیم ؛ فقط به خاطر این است که کسانی اصل از خود گذشتگی را به فعل درآوردند و از خود وقت و مایه گذاشتند تا پیام بهبودی را از زمانی که ما هنوز از اعتیاد فعال در عذاب بودیم به ما برسانند ، تمرین اصول روحانی ارتباطات ما را معنوی و روحانی می‌نماید .

توسط خدمت، ما سپاس خود را از این که کسانی بهبودی خود را با ما در میان گذاشتند، بیان می‌کنیم و بهبودی خود را با دیگران در میان می‌گذاریم.

هیچ چیز به اندازه ی این روحیه از خودگذشتگی در خدمت، نمی‌تواند این قدر با تمایل به حکومت و ریاست کردن فاصله داشته باشد، نیرویی گروه‌ ها را با هم در می آمیزد تا بتوانند خدمات مورد نیازی را که انجام آنها توسط یک گروه غیر ممکن یا بسیار دشوار است، بهتر انجام دهند.

خدمت در NA‌ تشریک مساعی و همکاری بین خدمتگزاران مورد اعتمادی است که همواره از طرف گروه‌ها راهنمائی می‌شود .

چه چیزی نشانگر فروتنی در NA است؟ فروتنی صفتی ویژه و ضروری در خدمت غیر حکومتی در معتادان گمنام است، ما در خدمات NA‌ ما با یکدیگر مشارکت می‌کنیم تا بتوانیم نیرو و قوای خود را با یکدیگر در آمیزیم ، تا بهتر هدف اصلی انجمن‌مان را پیش ببریم.

قدرشناس و ارزش پیام امید که دریافت کرده‌ایم را می دانیم و ارزش انتقال یک پیام را برای دیگران به همان صورت در نظر می گیریم و با روحیه فروتنی به اعضاء NA خدمت می کنیم، ویژگی های خود را می شناسیم تا بهتر بتوانیم خدمت کنیم .

ما در برابر کسانی که به ما اعتماد کرده اند موظف هستیم آنها را بطور کامل، دقیق و مؤجز درباره نوع فعالیت‌های خود آگاه نمائیم ، ذات و ماهیت غیر حکومتی ساختار خدماتی، حکم می‌کند که نظرات دیگران در هنگام تصمیم‌گیری و رضایت دیگران هنگامی، که تصمیمات ما بر روی آنها اثر می‌گذارد و همکاری دیگران وقتی که این تصمیمات روی ما تأثیر می‌گذارد، را بررسی کنیم.

ارتباط باز، صادقانه و مستقیم باعث تغذیه روح خدمت در انجمن ما گردیده و باعث از بین رفتن انگیزه حکومت کردن می‌شود.

یادآوری مفهوم دوازدهم,تجربه بهبودی NA,نشانگر فروتنی در NA,از خود گذشتگی معتاد

با یکدیگر بهبود می‌یابیم و با همدیگر خدمت می‌کنیم، این قلب روحانی برنامه ما و بنیاد و اساس انجمن ماست.

 

نویسنده : (پاول ش) از کالیفرنیا

یادآوری مفهوم دوازدهم,تجربه بهبودی NA,نشانگر فروتنی در NA,از خود گذشتگی معتاد

منبع : مجله الکترونیکی صدای بهبودی معتادان گمنام

 

 

 

Visits: 17

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!