گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397


گزارش شورای فرامنطقه آسیا پاسفیک (بهمن و اسفند 97) :

گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

جلسه شورای فرامنطقه آسیا پاسفیک

 

29 بهمن ماه الی 2 اسفندماه 1397
Puri Saron, Seminyak هتل
جزیره بالی کشور اندونزی

گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

جلسه شورای فرامنطقه آسیا پاسفیک در دوشنبه 29 بهمن ماه تا پنج شنبه 2 اسفندماه 1397 در هتل , Puri Saron, Seminyak جزیره بالی کشور اندونزی برگزار شد .

کشورهای حاضر: نیوزلند – استرالیا – بنگلادش – چین – هاووایی – هنگ کنگ – هند – اندونزی – ایران – ژاپن – کویت – مالزی – نپال – نرف – عمان – پاکستان جنوب – فیلیپین – سنگاپور- کره جنوبی – تایلند- امارات بودند. گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

کشورهای غایب این رویداد : افغانستان – بحرین – بوتان – کامبوج – مالدیو – پاکستان شمال – عربستان و ویتنام بودند. گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

همچنین علاوه بر خدمتگزاران شورای فرامنطقه خانم لیب و آقای پاوول از هیات امنا و آقای شین مسئول  ترجمه و خانم جین مسئول روابط عمومی دفتر خدمات جهانی حضور داشتند.

گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

روز اول دوشنبه جلسه صبح: گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

جلسه با خواندن دعای آرامش و فقط برای امروز و سنتها و مفاهیم دوازدگانه شروع شد و بعد اعضا با معرفی خودشان و سلام کردن به زبان خودشان و اسم کشورشان نوع خدمتشان سابقه حضور در APF و احساسشان ادامه یافت. دستور جلسه پیش رو و همچنین صورت جلسه سال گذشته مورد تایید قرار گرفت. خدمتگزاران شورای فرامنطقه مختصری از گزارش شان را به صورت شفاهی ارائه دادند. از نکات مهم در گزارش خزانه دار دریافت اعانه 19648 دلار از جوامع عضو بود. در مورد تاریخچه برنامه ریزی راهبردی و نحوه انجام در طی این جلسه صحبت شد. در ادامه لیستی از جالشهای مناطق که در گزارشات آنها بود به صورت پاورپوینت ارائه شد و خواستار دادن تجربه اعضا به صورت شفاهی در مورد آن چالش ها شدند.

روز اول عصر: گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

در ادامه گزارشی از کارگروه توسعه انجمن بانوان که برای اولین بار در سال گذشته تشکیل شد داده شد آنها اولین خدمتشان را در دبی با کمک عضوی از ایران انجام دادند.

در ادامه خدمات جهانی در مورد فعالیت هایش به روز رسانی انجام داد. اهم مطالب به شرح زیر می باشند:

گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397
گزارش خدمات جهانی حکایت از رشد انجمن در ایران داشت.

کارگروه کنفرانس آینده که بیش تر به نقش فرامنطقه ها تمرکز دارد و با عضوی از APF و عضوی از ایران در کنار اعضای دیگری از فرامنطقه ها به اضافه دو عضو هیات امنا بزرگترین کارگروهی است که تا کنون هیات امنا خدمات جهانی داشته است.

گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

کارگاههای سرفصل موضوعات گفتمان IDT به سه موضوع رساند پیام NA و جذاب ساختن – NA جذب اعضا به خدمت – درمان با جایگزینی دارو و درمان به کمک دارو از موضوعات این جرخه می باشد که منتظر بازخورد اعضا به هیات امنا می باشند. گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

پروژه پمفلت سلامت و بیماری روانی که در سال 2018 تصویب شد و نسخه پیش نویس آن برای دریافت بازخورد در اختیار اعضا قرار گرفته است و نسخه نهایی آن برای تصویب به کنفرانس 2020 ارائه می گردد. گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

پروژه کتاب مراقبه روزانه هر روز یک اصل روحانی که این کتاب با یک کارگروه 13 نفره با کمک دریافت مطالب از اعضا انجمن در حال تدوین است و شاکله کتاب معرفی و بکارگیری یک اصل روحانی برای هر روز است. یکسری اصول مانند صداقت که کاربرد بیشتری دارد ممکن جندین بار تکرار شود و در 366 صفحه می باشد این کتاب نسخه نهای آن برای کنفرانس 2022 قابل ارائه است. گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

پروژه قوانین عملیاتی اجرایی و مایملک معنوی که درحال بازبینی و به روز رسانی قوانین مایملک معنوی با توجه به چالش ها و مشکالت جدید در انجمن می باشد.

پنل منابع انسانی هم گزارش داد در حال حاضر پنج عضو هیات امنا و 6 عضو کارگروه ها از فرا منطقه APF است و برای کنفرانس 2020 جهار موقعیت خالی به همراه دونفر پنل منابع انسانی و یک نفر کمک گرداننده کنفرانس وجود دارد.

گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397
پروژه ابزارهای آموزشی که در دو قسمت یکی تمرکز به نوشتن منابع برای نحوه برگزاری همایش ها و رویدادها و دیگری جعبه ابزار خدمات محلی است که توضیحات بیشتر آن در خبرنامه آمده است.

همایش خدمات جهانی بعدی در سال 2021 در ملبورن استرالیا می باشد. گزارش,شورای,فرامنطقه,آسیا پاسفیک,بهمن و اسفند,1397

بعد از به روز رسانی خدمات جهانی ویدیویی از همایش منطقه ای ایران به نمایش درآمدد نماینده ایران ضمن ابراز توضیحاتی از چگونگی و کیفیت همایش ذکر کرد که در این همایش 35000 نفر شرکت داشتند.

در ادامه دوباره به چالشهای جوامع عضو که از دل گزارشات مناطق درآمده بود به صورت شفاهی تجربه گرفته شد. در حاشیه این روز مهمانی شام خوش آمدگویی تدارک دیده شده بود که اعضا فرامنطقه و مهمانان در آن شرکت داشتند .

دانلود فایل کامل گزارش شورای فرامنطقه آسیا پاسفیک (بهمن و اسفند 97)

 

Visits: 21

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!