کمک,فقط برای امروز 31 مرداد,آرزوی قلبی معتاد,خلق و خوی معتاد,مشکل عاطفی معتاد

کمک (فقط برای امروز 31 مرداد)

کمک,فقط برای امروز 31 مرداد,آرزوی قلبی معتاد,خلق و خوی معتاد,مشکل عاطفی معتاد

وقتی قادر به برقراری ارتباط با دیگران و کمک به آنها هستیم، رشد روحانی خود را تشخیص می دهیم.

کتاب پایه

***

مؤثر بودن در دنیا و اهدا کردن چیزی خاص، شاید بزرگترین آرزوی قلبی بشر باشد، هر یک از ما صرف نظر از خلق و خوی شخصی خود ویژگی منحصر به فردی را برای ارائه به دیگران در اختیار داریم.

احتمالاً در مواقعی در دوران بهبودی خود با فردی روبرو شده ایم که وقتی هیچ کس دیگر نمی توانسته به ما کمک کند، به کمک ما آمده است، چه این فرد همان فردی باشد که در جلسه اول ما را به خنده وا داشته یا اینکه راهنمای صمیمی و مهربان ما باشد و یا دوستی فهیم باشد که در مشکلی عاطفی از ما حمایت کرده، در هر حال، این فرد در دنیا مؤثر بوده است.

همه ما از هدیه بهبودی که معتاد در حال بهبودی دیگری با ما در میان گذاشته، برخوردار بوده ایم، به این خاطر سپاسگزاریم، وقتی آنچه به ما داده شده را به رایگان با دیگران در میان می گذاریم، سپاسگزاری خود را ابراز می کنیم، پیام فردی ما تنها زمانی به تازه وارد کمک می کند که با او در ارتباط باشیم.

راه های بسیاری برای کمک به انجمن وجود دارد، هر یک از ما متوجه می شویم که کاری را بهتر از دیگران انجام می دهیم، اما همه فعالیت های خدماتی به یک اندازه اهمیت دارد، اگر به خدمت تمایل داریم، مطمئناً راه خاصی را برای کمک کردن پیدا می کنیم که برای ما مناسب است.

***

 

فقط برای امروز:  کمک من مؤثر است، امروز، به دیگران دست یاری می دهم.

 

Visits: 758

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!