چهل و پنج سال فعالییت روابط عمومی NA

چهل و پنج سال فعالییت روابط عمومی NA


چهل و پنج سال فعالییت روابط عمومی NA

چهل و پنج سال,فعالییت روابط عمومی NA,مسئله اعتیاد,حضور در NA

روابط عمومی

آیا می دانید کمیته روابط عمومی در کنفرانس خدمات جهانی ۱۹۷۴ – حدود چهل و پنج سال پیش تاسیس شده :

نشست روابط عمومی در کنفرانس خدمات جهانی ۲۰۱۰ بر فعالیت های روابط عمومی انجمن متمرکز بود. این فعالیت ها در ساختار محلی شامل اعلامیه های خدمات عمومی، بیلبوردها، پوسترها و کنفرانس های تخصصی با حضور خدمت گزاران مورد اعتماد بود .

توجه به تنوع فراوان فعالیتهای که اعضا می توانند برای رساندن پیام ما انجام دهند در حکم جرقه ای است که باعث شور و پویایی در کار روابط عمومی می شود.

در سال ۲۰۰۲، نشست های روابط عمومی در حکم شروع مرحله تازهای در زمینه روابط عمومی NA بود. از دست در کاران حوزه های قضایی، سیاست گذاری عمومی و پزشکی و درمان در مورد NA سئوال شد.

هدف از این سؤالات، مشخص کردن حوزه های احیانا ناکارآمد در برنامه، و نیز کسب نقطه نظرات متخصصان در مورد نحوه ترمیم این معایب بود. ما به واسطه این افراد متوجه شدیم که فعالیتهای خدماتی ما، مداوم نیست و به درستی پیگیری نمی شود.

این امر باعث شد بفهمیم که روابط عمومی به معنای ایجاد و حفظ روابط است و برنامه ریزی و پیگیری، هر دو به اندازهای یکسان اهمیت دارند اتفاق مهم در سال ۲۰۰۴. اقدام منسجم در امر روابط عمومی بود که شامل راهبرد روابط عمومی برای برنامه ریزی طولانی مدت در سطح رسانهها و حوزه های تخصصی می شد.

بخشی از این راهبرد، کتابچه راهنمای روابط عمومی است؛ یک ابزار خدماتی که بیانیه اهداف روابط عمومی» نیز در آن گنجانده شده است. چهل و پنج سال,فعالییت روابط عمومی NA,مسئله اعتیاد,حضور در NA

ما در سال ۲۰۰۶، برگزاری کارگاههای روابط عمومی در سراسر انجمن را آغاز کردیم که مضمون آنها فصل مقدمه کتابچه راهنمای روابط عمومی بود. به طور کلی، اعضا با مفاهیم پایه و فعالیتهای مربوط به روابط عمومی آشنایی کافی نداشتند.

 

 

هدف این کارگاهها، تطبيق سنتها با این خدمت و نیز به کارگیری روابط عمومی در حوزه های قضایی، درمان، بهداشت و درمان، تلفن های امداد، فن آوری اینترنت، دولت و غیره بود. سال ۲۰۱۰ نشان داد که ما هنوز باید تلاش کنیم.

ما در حال پیشرفت هستیم ولی فعالیتهای خدماتی مان کامل نیست. گزارش های منطقه ای مشخص کرد که کمیته های روابط عمومی / اطلاع رسانی منطقه ای و ناحیه ای، مجموعه فعالیت هایی را آغاز کرده اند تا مردم را از NA مطلع کنند. ما به منظور کمک به خدمت گزاران مورد اعتماد ، منابع جدیدی را معرفی کردیم و مبانی روابط عمومی – که خلاصه اطلاعات مندرج در کتابچه راهنمای روابط عمومی است و کتابچه راهنمای مقدماتی H & I – که یک کتابچه به روز شده است ، لوازم دیگری که ممکن است به اعضا در فعالیت هایشان کمک کند و در کنفرانس نیز به معرض نمایش در آمد، عبارت است از:

• ساک پارچه ای روابط عمومی – یک ساک سبک پارچه ای و مناسب برای حمل نشریات که نشان NA و وب سایت ما روی آن چاپ شده و خودکار روابط عمومی – خودکاری که باید در تمام کنفرانس ها همراه ما باشد و نشان و وب سایت NA روی آن چاپ شده است. چهل و پنج سال,فعالییت روابط عمومی NA,مسئله اعتیاد,حضور در NA

• پیامی در راه – فصل نامه ای برای معتادان در حبس که منبع مفیدی برای دست اندر کاران حوزه قضایی هم هست. بخش از بیرون»، کارایی برنامه NA را از زبان خود اعضا بیان می کند.

یکی از عناصر مهم در فعالیتهای روابط عمومی، جمع آوری اطلاعات آماری اعضاست. آمار مربوط به ۲۰۰۹ (۱۳۸۸) به روزرسانی شده و هم اکنون موجود است.

پاسخ ها بیانگر این نکته هستند که مدت پاکی در NA با میانگین فعلی ۹٫۱ سال، رو به افزایش است. مهمترین عامل در تصمیم گیری برای حضور در NA، درمان مشاوره ذکر شده است. به نظر می رسد این اطلاعات حاوی این نکته هستند که متخصصین دست اندر کار مسئله اعتیاد به شکل فزاینده ای، NA را منبعی معتبر در اجتماع می شناسند.

یکی از سوالات جدید در آمارگیری سال ۲۰۰۹ در مورد حضور اعضای خانواده در یک برنامه دوازده قدمی بود. حدود ۴۱٪ از پرسش شوندگان پاسخ دادند که اقوامی در حال بهبودی دارند. این تحقیقات آماری، منبع ارزشمندی برای روابط عمومی اطلاع رسانی است تا از طریق آن بتوان متخصصین را از اطلاعات جمعیت شناختی NA مطلع کرد.

چهل و پنج سال فعالییت روابط عمومی NA

Visits: 13

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد!